Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Права та зобов’язання клієнта
19. 11. 2020

Права та зобов’язання клієнта

19. 11. 2020

  • клієнт завжди виконує сертифікаційні вимоги, зокрема, запроваджені відповідні зміни, що були повідомлені органом з сертифікації;
  • якщо сертифікація застосовується до продукції, що знаходиться в тривалому виробництві, то сертифікована продукція продовжує відповідати вимогам до неї;
  • клієнт запроваджує усі необхідні заходи для
    провадження оцінювання та наглядання (за потреби), зокрема, забезпечення документів та записів для розгляду і забезпечення доступу до відповідного устатковання, ділянок, підрозділів, персоналу та субпідрядників клієнта, розгляду скарг, участі спостерігачів, за потреби;
  • клієнт робить заяви щодо сертифікації у відповідності до сфери сертифікації;
  • клієнт не використовує сертифікацію продукції у такий спосіб, щоб зашкодити репутації органу з сертифікації, і не робить будь-яких заяв щодо сертифікації продукції, які орган з сертифікації може розглядати як такі, що вводять в оману, або є несанкціонованими;
  • у випадку призупинення, скасування або закінчення терміну дії сертифікації, клієнт припиняє використання всіх рекламних матеріалів, що містять будь-яке посилання на сертифікацію, і вживає заходів, які вимагає схема сертифікації (наприклад, повернення сертифікаційних документів), та виконує будь-які інші необхідні дії;
  • якщо клієнт надає копії сертифікаційних документів іншим сторонам, документи повинні бути відтворені в їх цілісності або як це визначено схемою сертифікації;
  • посилаючись на сертифікацію своєї продукції в засобах інформації, таких як документи, брошури чи рекламні матеріали, він виконує вимоги органу з сертифікації або вимоги, визначені схемою сертифікації;
  • клієнт виконує усі вимоги, що можуть бути визначені схемою сертифікації щодо використання знаку відповідності та інформації стосовно продукції;
  • клієнт зберігає записи щодо всіх відомих йому скарг, що стосуються відповідності сертифікаційним вимогам, та робить ці записи доступними органу з сертифікації, за необхідності, і вживає відповідних заходів щодо таких скарг і будь-яких недоліків, виявлених у продукції, що впливають на відповідність сертифікаційним вимогам; документує виконані дії;
  • клієнт невідкладно повідомляє органу з сертифікації про зміни, які можуть вплинути на його здатність відповідати сертифікаційним вимогам.
Новини
Всі новини
В Україні бракує “зелених” номерів для електромобілів: водії масово оформлюють авто до завершення пільг В Україні бракує “зелених” номерів для електромобілів: водії масово оформлюють авто до завершення пільг

У сервісних центрах МВС фіксують нестачу “зелених” номерних знаків, які необхідні...

Santana Motors повертається в Європу: бренд відновив виробництво та представив новий пікап Santana 400 Santana Motors повертається в Європу: бренд відновив виробництво та представив новий пікап Santana 400

Після більш ніж десятирічної паузи іспанський виробник позашляховиків Santana Motors офіційно...

У “Дії” з’явиться повний цикл оформлення ДТП без поліції та паперових документів У “Дії” з’явиться повний цикл оформлення ДТП без поліції та паперових документів

В Україні запускають нову цифрову послугу, що дозволить оформлювати дорожньо-транспортні пригоди...

Новини
Всі новини
В Україні бракує “зелених” номерів для електромобілів: водії масово оформлюють авто до завершення пільг В Україні бракує “зелених” номерів для електромобілів: водії масово оформлюють авто до завершення пільг

У сервісних центрах МВС фіксують нестачу “зелених” номерних знаків, які необхідні...

Santana Motors повертається в Європу: бренд відновив виробництво та представив новий пікап Santana 400 Santana Motors повертається в Європу: бренд відновив виробництво та представив новий пікап Santana 400

Після більш ніж десятирічної паузи іспанський виробник позашляховиків Santana Motors офіційно...

Євроінтеграція для далекобійників: як зміни правил ЄС вплинуть на українських перевізників Євроінтеграція для далекобійників: як зміни правил ЄС вплинуть на українських перевізників

З нового року Україна поступово імплементує європейські норми щодо робочого часу...