Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

“Зважування в русі” – вже підключено 37 комплексів
13. 05. 2021

“Зважування в русі” – вже підключено 37 комплексів

13. 05. 2021

До Центру обробки даних вагового контролю вже підключили 37 комплексів автоматичного габаритно-вагового контролю Weigh in Motion ( «Зважування в русі”, WIM)

Як повідомляє Міністерство інфраструктури України. «Щоб система дійсно почала працювати і залучати до відповідальності порушників, необхідно якнайшвидше прийняття у другому читанні законопроектів №3742 і №3743, які на законодавчому рівні закріплюють можливість фіксації порушень габаритно-вагових параметрів в автоматичному режимі», – підкреслив міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Також йдеться про те, що вищезгадані законопроекти покликані, в першу чергу, вирішити ряд законодавчих прогалин, які сьогодні гальмують ефективний габаритно-ваговий контроль, а саме:

  • можливість зупиняти автоперевізників тільки з залученням поліції. Замість цього пропонується законодавчо закріпити відповідні повноваження за інспекторами ДСБТ;
  • численні маніпуляції і корупція, до яких призводить неавтоматичне зважування. Замість цього пропонується виключити людський фактор і використовувати автоматизовані комплекси;
  • розрахунок розміру штрафу в ручному режимі. Замість цього будуть введені справедливі фіксовані штрафи.

«Після прийняття законодавчих змін ми не будемо обмежуватися автоматичними комплексами« Зважування в русі »(WIM), яких встановлено вже понад 50. Наша мета – автоматизація всіх комплексів, включаючи діючі стаціонарні ГВК», – додав глава міністерства.

Всього до кінця поточного року Мінінфраструктури спільно з Укравтодором та Укрінфрапроектом планує встановити понад 100 WIM-комплексів. Всі вони будуть підключені до Центру обробки даних ГВК (Weight Control System).

Новини
Всі новини
Renault Megane кидає виклик конкурентам: чим вирізняється хетчбек у своєму класі Renault Megane кидає виклик конкурентам: чим вирізняється хетчбек у своєму класі

Renault Megane залишається одним із найпопулярніших представників гольф-класу на європейському ринку....

Широкі шини: у чому їх перевага та чи варто переходити на них у місті Широкі шини: у чому їх перевага та чи варто переходити на них у місті

Вибір між вузькими й широкими шинами — одне з найпоширеніших питань...

Як працює клімат-контроль в авто: пояснюємо значки та правила комфортного налаштування Як працює клімат-контроль в авто: пояснюємо значки та правила комфортного налаштування

Сучасні автомобілі оснащені системами клімат-контролю, які дають змогу підтримувати оптимальну температуру...

Новини
Всі новини
Renault Megane кидає виклик конкурентам: чим вирізняється хетчбек у своєму класі Renault Megane кидає виклик конкурентам: чим вирізняється хетчбек у своєму класі

Renault Megane залишається одним із найпопулярніших представників гольф-класу на європейському ринку....

Широкі шини: у чому їх перевага та чи варто переходити на них у місті Широкі шини: у чому їх перевага та чи варто переходити на них у місті

Вибір між вузькими й широкими шинами — одне з найпоширеніших питань...

Hyundai презентувала новий електричний кросовер IONIQ 9 Hyundai презентувала новий електричний кросовер IONIQ 9

Компанія Hyundai представила нову модель електромобіля — IONIQ 9. Це повнорозмірний...