Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Відтепер поліцейські зможуть проводити техогляд просто на дорозі
03. 09. 2020

Відтепер поліцейські зможуть проводити техогляд просто на дорозі

03. 09. 2020

Дане рішення було прийнято навмисно для України і тягне за собою повне виконання вимог Угоди про об’єднання з Євросоюзом. Крім того, це допоможе значно підвищити безпеку на дорогах.
Як повідомляється, такого поняття, як «техогляд» вже не буде, йому на зміну прийде «перевірка транспорту на придатність до експлуатації» (ПТПЕ)».
Отже, законопроектом пропонується 2 види техекзамена:

  • періодичний огляд автомобіля;
  • придорожнє обстеження транспорту.

Відтепер первісна перевірка через 4 роки після реєстрації, а потім кожні 2 роки чекає приватні легкові автомобілі та пікапи, вагою до 3,5 т. Таксі, в свою чергу, огляд очікує через рік після постановки на облік, а потім і щорічно. Обстеження автобусів і мікроавтобусів відбуватиметься через 365 днів з етапу реєстрації і кожний наступний рік.
Вантажний транспорт і напівпричепи, вагою більше 3,5 т – через 1 рік після реєстрації і щорічно. Мотоцикли, які мають двигун, обсяг якого становить понад 125 см? рекомендують оглядати через два роки з моменту поставки на облік і потім кожні 2 роки.

 

Супер кары Центр Авто

Однак, варто врахувати, що є транспорт, яким не потрібно проходити перевірку. До нього відносяться:

  1. Транспортні засоби, максимальна швидкість яких – 25 км / год;
  2. Старовинні автомобілі;
  3. Спортивні суперкари;
  4. Авто, які мають дипломатичну недоторканність;
  5. Трактори та інша сільськогосподарська техніка, об’єм двигуна яких не перевищує 50 см ?.

Раніше повідомлялося, Україна може змінити принцип оподаткування транспортних засобів, що регулює проблематику «евроблях». Це зазначено в законопроекті №3704, представленому в українському парламенті зовсім недавно.
Хочемо також додати, що ще зовсім недавно пільги на розмитнення таких автомобілів були задіяні тільки до закінчення грудня 2019 року. Такий стан речей спровокувало деякий колапс нинішнього законодавства щодо ціноформування і основних етапів розмитнення іноземних авто.

 

Шукаєте де пройти сертифікацію авто? Просто оберіть лабораторію і залиште заявку тут 

Новини
Всі новини
Найпоширеніші помилки водіїв, що найчастіше призводять до аварій Найпоширеніші помилки водіїв, що найчастіше призводять до аварій

Більшість дорожньо-транспортних пригод в Україні виникає не через технічний стан автомобілів,...

Toyota RAV4 2026 готується до глобального дебюту: перші сигнали з Японії Toyota RAV4 2026 готується до глобального дебюту: перші сигнали з Японії

Toyota фактично перейшла від анонсів до практичних кроків із запуску нового...

Maserati MCPura: нова інтерпретація італійського суперкара без електрифікації Maserati MCPura: нова інтерпретація італійського суперкара без електрифікації

Maserati презентувала MCPura — модель, яка відкриває нову сторінку в лінійці...

Новини
Всі новини
Найпоширеніші помилки водіїв, що найчастіше призводять до аварій Найпоширеніші помилки водіїв, що найчастіше призводять до аварій

Більшість дорожньо-транспортних пригод в Україні виникає не через технічний стан автомобілів,...

Toyota RAV4 2026 готується до глобального дебюту: перші сигнали з Японії Toyota RAV4 2026 готується до глобального дебюту: перші сигнали з Японії

Toyota фактично перейшла від анонсів до практичних кроків із запуску нового...

Вісім типових зимових помилок водіїв, які можуть дорого коштувати Вісім типових зимових помилок водіїв, які можуть дорого коштувати

Перші морози традиційно стають випробуванням для автомобілістів. Зимові умови вимагають не...