Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

В Києві встановлюється обмеження швидкості до 50 км/год – КМДА
31. 10. 2020

В Києві встановлюється обмеження швидкості до 50 км/год – КМДА

31. 10. 2020

З 1 листопада по 1 квітня діятиме обмеження швидкості до 50 км/год на семи вулицях в Києві.
Про це повідомила пресслужба Київської міської державної адміністрації.

Згідно з повідомленням, з 1 листопада на семи вулицях Києва, де була дозволена швидкість руху 80 км/год, встановлюється обмеження швидкості до 50 км/год
Зміна швидкісного режиму передбачена рішенням Киі?вськоі? міськоі? ради від 9.10.2018 №1739/5803 «Про перелік ділянок доріг, на яких дозволяється швидкість руху транспортних засобів до 80 км/год. у період з 01 квітня до 01 листопада».

“Щоб зменшити ризики втрати керування автомобілем через слизьку дорогу, на певних ділянках скасовується дозвіл на швидкість руху у 80 км/год та встановлюється обмеження швидкості до 50 км/год. Комунальне підприємство “Центр організації дорожнього руху” демонтує знаки, що регулювали швидкість руху у весняно-літніи? період”, – зазначили у пресслужбі.
Зокрема, обмеження максимальної швидкості діятиме на:

  • Проспекті Шухевича (від Північного мосту до вул. О. Бальзака);
  • Вулиці Набережно-Рибальській (від Гаванського мосту до вул. Електриків);
  • Наддніпрянському шосе;
  • Набережному шосе (від Поштової площі до Наддніпрянсього шосе);
  • Столичному шосе (до вул. Академіка Заболотного);
  • Вулиці Саперно-Слобідській (від вул. М. Грінченка до Південного мосту);
  • Проспекті Бажана (від Південного мостового переходу до Харківської площі).

Обмеження швидкості діятимуть до 1 квітня 2021 року.

Вирушаючи в дорогу, обов’язково враховуи?те цю інформацію.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...