Німецькі автогіганти роблять ставку на водневі автомобілі
23. 09. 2021

Німецькі автогіганти роблять ставку на водневі автомобілі

23. 09. 2021

Коли і чому знизяться витрати на водневі технології; зміни водневої політики в Європі і Китаї і будівництво випробувального водневого парку.

Акумуляторна батарея може стати лідером в автомобільній технології майбутнього, але виключати водень, який зараз програє, не можна.

Так вважають деякі великі автовиробники, в тому числі BMW і Audi, які розробляють прототипи легкових автомобілів на водневих паливних елементах разом зі своїм парком автомобілів з акумуляторними батареями, в рамках підготовки до відмови від викопного палива.

BMW – найбільший прихильник водню серед німецьких автовиробників, що намітив шлях до моделі масового ринку приблизно до 2030 року. Компанія також уважно стежить за зміною водневої політики в Європі і Китаї, найбільшому в світі автомобільному ринку.

hydrohen

Компанія преміум-класу з Мюнхена розробила прототип водневого автомобіля на базі позашляховика X5 в рамках проекту, вже частково фінансується урядом Німеччини.

Юрген Гульднер, віце-президент BMW, який очолює автомобільну програму на водневих паливних елементах, сказав Reuters, що в 2022 році автовиробник побудує випробувальний парк з майже 100 автомобілів.

Volkswagen зібрав команду з більш ніж 100 механіків і інженерів, які досліджували водневі паливні елементи і побудували кілька прототипів автомобілів.

Найбільші виробники вантажівок, такі як Daimler, Daimler Truck, Volvo Trucks і Hyundai, вважають водень безпрограшним варіантом, тому що батареї занадто важкі для далеких поїздок.

Проте, технологія паливних елементів поки занадто дорога для масових споживчих автомобілів.

Протягом багатьох років японські автовиробники Toyota, Nissan і Honda і південнокорейська Hyundai були єдиними в розробці та просуванні автомобілів на водневих паливних елементах, але тепер у них є компанія.

Китай розширює свою інфраструктуру заправки водневим паливом: кілька автовиробників зараз працюють над автомобілями на паливних елементах, в тому числі Great Wall Motor, яка планує розробити позашляховики з водневим двигуном, а ЄС хоче побудувати більше водневих заправних станцій для комерційних автомобілів.

Віце-президент BMW визнав, що воднева технологія занадто дорога, щоб бути життєздатною для споживчого ринку сьогодні, але сказав, що витрати знизяться, оскільки автотранспортні компанії інвестують в технологію, щоб вивести на ринок автомобілі на паливних елементах в великих масштабах.

Так автомобільна консалтингова компанія LMC прогнозує, що різні види використання водню, в комерційних транспортних засобах, авіації і зберіганні енергії, будуть стимулювати його впровадження в легкових автомобілях, але в більш довгостроковій перспективі.

За оцінками LMC, в 2030 році на моделі водневих паливних елементів будуть припадати всього 0,1% продажів в Європі, а зростання продажів почнеться тільки після 2035 року.

Новини
Всі новини
Ситуація з пальним: хто торгує та за якими цінами Ситуація з пальним: хто торгує та за якими цінами

Нестача палива за умов державного регулювання цін грає все новими фарбами...

При виїзді за кордон знову потрібна «Зелена картка» При виїзді за кордон знову потрібна «Зелена картка»

Починаючи з 28.04.2022 всім автомобілістам, які перетинають кордон з Польщею на...

Новини
Всі новини
Ситуація з пальним: хто торгує та за якими цінами Ситуація з пальним: хто торгує та за якими цінами

Нестача палива за умов державного регулювання цін грає все новими фарбами...

Страхування авто в умовах воєнного часу – про що мають знати водії? Страхування авто в умовах воєнного часу – про що мають знати водії?

Чи варто розраховувати на компенсацію від страхових компаній у разі ДТП,...