Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

«Дніпро» випускатиме електричні мотоцикли
23. 11. 2021

«Дніпро» випускатиме електричні мотоцикли

23. 11. 2021

Український стартап – компанія Delfast Bikes планує відродити бренд “Дніпро” для випуску власного електромотоцикла.

Із опублікованих на сайті даних стало відомо, що під брендом “Дніпро” планують налагодити виробництво 170-кілограмового мотоцикла, який матиме 48-сильний двигун, що дасть можливість набирати швидкість до 165 км/годину та акумулятор ємністю 7,2 кВтг, який забезпечує від електрики цілком автономний запас ходу, але поки не відомо який саме. Побудований новий мотоцикл буде із нержавіючих сталевих труб та пресованого алюмінію.

kmz_visrodjennia_dnipro

Планують почати виробництво електромотоциклів відродженого бренду “Дніпро” у 2023 році. Дату початку продажів та ціну поки не повідомляють, оскільки зараз існує лише концепт-кар, який вперше побачила публіка 3 місяці тому на фестивалі Speed Week 2021 у Сполучених Штатах Америки.

Компанію Delfast Bikes у Америці знають як виробника електровелосипедів. Один із електробайків навіть потрапив у Книгу рекордів Гіннеса декілька років тому, бо проїхав 367 кілометрів без підзарядки акумулятора.

Бренд “Дніпро” створений у 1968 році Київським мотоциклетним заводом (КМЗ), який до 2012 року випускав важкі дорожні мотоцикли з коляскою (боковим причепом) та був чудово пристосований для бездоріжжя та складних умов експлуатації. У пострадянський час всі важкі мотоцикли Київського мотоциклетного заводу узагальнено називали «Дніпро» або «МТ». Кілька років тому на місці колись потужного заводу КМЗ залишились лише будівлі, все обладнання було вивезено.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...