Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

AUTO1: в першому кварталі бренд Autohero демонструє впевнене зростання
20. 05. 2021

AUTO1: в першому кварталі бренд Autohero демонструє впевнене зростання

20. 05. 2021

Відновлення берлінської компанії AUTO1 після удару COVID-19, акції, виручка і рентабельність

Німецька платформа старих автомобілів AUTO1 Group SE (AG1G.DE) в середу повідомила про високе зростання в першому кварталі свого нового бренду Autohero, орієнтованого на споживачів.

Як повідомляє Reuters, це перші результати з тих пір, як берлінська компанія AUTO1 розмістилася на Франкфуртській фондовій біржі в лютому, і Крістіан Бертерманн, генеральний директор і співзасновник, сказав, що зростання було в усіх напрямках, незважаючи на блокування пов’язаних з коронавірусів.

«Ми особливо раді тому, що наші роздрібні пропозиції Autohero набирають обертів», – йдеться в заяві Бертерманна. «З огляду на наші результати в першому кварталі, ми з великим оптимізмом дивимося на найближчі місяці».

Акції AUTO1 виросли на 2,5% на початку торгів у Франкфурті.

AUTO1 продав 131 000 автомобілів за перші три місяці року, що на 12% більше, ніж в попередньому кварталі. Більшість з них було продано через торговельну платформу, в той час як продукція Autohero з прямою доставкою, збільшила продаж автомобілів на 87% до майже 8000.

Виручка виросла в квартальному численні на 15,5% до 900 мільйонів євро (1,1 мільярда доларів), продовжуючи відновлення після удару COVID-19, що сталася в кінці минулого року. Рентабельність по скоригованої EBITDA (аналітичний показник, що дорівнює обсягу прибутку до вирахування витрат по виплаті відсотків, податків, зносу і нарахованої амортизації) склала мінус 1,6%, знизившись з мінус 2,8%.

AUTO1 підтвердив свій прогноз по виручці в розмірі від 3,8 до 4,2 мільярда євро на цей рік в цілому, валового прибутку в розмірі 360-410 мільйонів євро і маржі EBITDA на рівні мінус 2-2,5%.

Новини
Всі новини
Вісім типових зимових помилок водіїв, які можуть дорого коштувати Вісім типових зимових помилок водіїв, які можуть дорого коштувати

Перші морози традиційно стають випробуванням для автомобілістів. Зимові умови вимагають не...

Попит на «Зелену картку» знижується: українці рідше страхують авто для поїздок за кордон Попит на «Зелену картку» знижується: українці рідше страхують авто для поїздок за кордон

Упродовж січня–листопада 2025 року українські водії оформили понад 1,3 млн міжнародних...

Український мотормаркет наприкінці сезону: що показав листопад 2025 року Український мотормаркет наприкінці сезону: що показав листопад 2025 року

Листопад традиційно завершує активний мотосезон в Україні, і статистика реєстрацій це...

Новини
Всі новини
Вісім типових зимових помилок водіїв, які можуть дорого коштувати Вісім типових зимових помилок водіїв, які можуть дорого коштувати

Перші морози традиційно стають випробуванням для автомобілістів. Зимові умови вимагають не...

Попит на «Зелену картку» знижується: українці рідше страхують авто для поїздок за кордон Попит на «Зелену картку» знижується: українці рідше страхують авто для поїздок за кордон

Упродовж січня–листопада 2025 року українські водії оформили понад 1,3 млн міжнародних...

Передсвяткові черги на кордоні: де на Львівщині можна пройти контроль швидше Передсвяткові черги на кордоні: де на Львівщині можна пройти контроль швидше

Напередодні різдвяно-новорічних свят пункти пропуску у Львівській області традиційно працюють із...