Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР


про надання послуг 

09. 10. 2020





 Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР АВТО» (ОС) продукції, в особі в.о. директора Скоробруха Сергія Валентиновича, який діє на підставі Статуту, далі – «Виконавець», пропонує необмеженому колу фізичних і юридичних осіб («Замовник»)  отримати послуги, передбачені цим Договором. 

Даний Договір є публічним, відповідно до ст. ст. 633, 641 Цивільного кодексу України, та його умови є однакові для всіх Замовників, беззастережне прийняття умов якого вважаються акцептуванням цієї оферти Замовником, для чого Виконавець публікує цей Договір про таке: 

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 

1.1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ 

Публічний договір – цей правочин про надання та отримання послуг, який встановлює однакові для всіх Замовників умови надання цих послуг на умовах публічної оферти з моменту її акцептування Замовником (далі – «Договір»). 

Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній та/або юридичній особі відповідно до статті 641 Цивільного кодексу України, укласти з ним договір, що міститься в публічній оферті. 

Акцепт – надання Замовником повної і безумовної відповіді Виконавцю на його пропозицію укласти Договір на умовах, визначених публічною офертою, шляхом оформлення (підписання) заявки та/або оплати замовлених Послуг, що свідчить про прийняття ним публічної оферти. 

Замовник — фізична та/або юридична особа, що уклала з Виконавцем Договір. 

Заявка на сертифікацію – документ, що підтверджує намір Замовника на отримання послуг з оцінки відповідності, який містить інформацію щодо реквізитів Замовника, реєстраційні дані транспортного засобу та інші необхідні реквізити для надання послуги та  його  зобов’язання щодо сплати наданої послуги.

Вартість послуги  — затверджена в установленому порядку вартість послуг із сертифікації, яка встановлюється у однаковому для всіх Замовників розмірі плати за надання відповідних послуг у визначені строки, відповідно до типу транспортного  засобу та виду сертифікату. 

Послуга із сертифікації — діяльність Виконавця з проведення робіт з метою сертифікації та оцінки відповідності продукції Замовника на підставі Заявок в межах своєї акредитації, що здійснюється за індивідуальним замовленням Замовника.

Послуга надається відповідно до діючого на момент надання розміру вартості послуг  Виконавця та у строки, визначені діючим законодавством України у сфері оцінки відповідності. 

 Сайт — веб-сайт Виконавця в мережі Інтернет, що розміщений за адресою: https://centr-avto.com.ua/ 

Приміщення Замовника — приміщення, яке належить Замовнику на праві власності або використовується Замовником на іншій правовій підставі. 

1.2. АКЦЕПТУВАННЯ ДОГОВОРУ 

1.2.1. Підтвердженням повного та безумовного акцептування публічної оферти є оформлення (підписання) Замовником заявки на проведення сертифікації та/або внесення ним плати за замовлені Послуги, що свідчить про прийняття ним публічної оферти. 

1.2.2. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту отримання Виконавцем заявки на проведення сертифікації від Замовника та/або оплати Замовником замовлених Послуг чи вчинення інших дій, передбачених Договором, що свідчать про згоду дотримуватися умов Договору, без підписання письмового примірника Сторонами. 

1.2.3. Замовник дає згоду дотримуватися умов Договору та згоду оплатити та отримати Послуги на встановлених Виконавцем умовах з моменту оформлення (підписання) Виконавцем заявки на проведення сертифікації та/або оплати замовлених Послуг. 

1.2.4. Укладаючи Договір, Замовник автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям Замовником положень Договору, вартості послуг, строків надання послуг та всіх додатків, що є невід’ємною складовою частиною Договору з  підтвердженням  його зобов’язань  в частині оплати  вартості  послуг з сертифікації.

1.3. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 

1.3.1. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також всіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання цього Договору відповідно до його умов. 

1.3.2. Всі умови Договору, викладені в цій Публічній оферті, є обов’язковими для Сторін. 

1.3.3. Якщо Замовник не згодний з умовами Договору, він має право не укладати цей Договір. Відповідно, Замовник, який здійснив Акцепт, підтверджує своє ознайомлення та згоду з усіма умовами цього Договору. 

1.3.4. Договір про надання послуг укладається шляхом надання згоди Замовником на приєднання до запропонованого Договору в цілому, шляхом акцептуванням всіх істотних умов Договору, без підпису письмового примірника сторонами. Дійсний Договір має юридичну силу відповідно до ст. 633 ЦК України і є рівносильним Договору, підписаному сторонами. 

1.4. УМОВИ НАДАННЯ ТА ОТРИМАННЯ ПОСЛУГ 

1.4.1. Наявність у Виконавця технічної та іншої можливості для надання Замовнику замовленої Послуги. 

1.4.2. Ознайомлення Замовника з умовами цього Договору. 

1.4.3. Надання Замовником згоди на обробку його персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». 

1.4.4. Оформлення (підписання) Замовником письмової заявки на сертифікацію. 

1.4.5. Надання Замовником Виконавцю документів, необхідних для отримання відповідної Послуги. 

1.4.6. Оформлення (підписання) Замовником інших документів, необхідних для отримання  Послуги. 

1.4.7. Внесення Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця плати за надання Послуги. Замовник у безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця зобов’язаний здійснити повну оплату вартості послуг Виконавця за попередньою оплатою та/або не пізніше 30 календарних днів з дня отримання послуги (отримання сертифіката).

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 

2.1. Виконавець зобов’язується, за вказаною Замовником у заявці на сертифікацію, надати Послугу, а Замовник зобов’язується оплатити Виконавцеві зазначену Послугу, у визначеному Виконавцем розмірі строки.

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ 

3.1. Виконавець зобов’язаний: 

3.1.1. Забезпечити надання Послуг, відповідно до предмету Договору та заявки на сертифікацію, в тому числі послуги з обробки персональних даних Замовника. 

3.1.2. Виконавець зобов’язаний під час виконання послуг за договором керуватись та дотримуватись норм та положень чинного законодавства, у тому числі вимог системи сертифікації, відповідно до галузі своєї акредитації.

3.1.3. Повідомляти Замовникові, за його вимогою, усі відомості про хід виконання цього Договору. 

3.1.4. Відповідати за збереження документів, переданих йому Замовником для надання Послуг. 3.1.5. Не допускати розголошення конфіденційної особистої інформації та персональних даних Замовника, що стали відомі Виконавцю, при виконанні обов’язків за цим Договором, крім випадків, передбачених законом. 

3.1.6. Надати Замовнику Послуги у порядку та строки, передбачені цим Договором. 

3.2. Виконавець має право: 

3.2.1. Обробляти персональні дані Замовника, під час укладання та виконання цього Договору, а також вносити їх до власної бази персональних даних в порядку, визначеному Законом України “Про захист персональних даних” на підставі згоди, наданої Замовником. 

3.2.2. Вносити зміни до цього Договору та/або розміру вартості послуг, шляхом публікації їх нової редакції та/або змін до них на Сайті https://centr-avto.com.ua/ і розміщення на цьому Сайті відповідного повідомлення про запровадження цих змін. 

3.2.3. Залучати третіх осіб до виконання юридичних та інших дій, пов’язаних із наданням Замовнику Послуг та отриманням платежів за Договором, без погодження таких дій Виконавця із Замовником. 

3.2.4. Відмовитись від цього Договору без покладення на Виконавця відповідальності за невиконання/неналежне виконання Договору у разі, якщо Замовнику буде відмовлено в можливості оформлення та видачі документів з причин, передбачених чинним законодавством, а також у разі виявлення розбіжностей (невідповідностей, неправдивих даних) у відомостях та/або документах, наданих Заявником. При цьому кошти, сплачені Замовником в якості плати за замовлені ним Послуги, не повертаються. 

3.2.5. Анулювати зареєстрований сертифікат відповідності Замовника (виробника) в Системі сертифікації і повідомити про таке відповідні установи/організації, у випадках передбачених законодавством України та цим договором.

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЗАМОВНИКА 

4.1. Замовник зобов’язаний: 

4.1.1. Одночасно з оформленням (підписанням) заявки на сертифікацію, надати Виконавцю повну і достовірну інформацію та оформлені належним чином документи, що необхідні для виконання зобов’язань за цим Договором, згідно переліку, вказаному Виконавцем. 

4.1.2. Надати Виконавцю в установленому порядку письмовий дозвіл на збір, обробку власних персональних даних.

4.1.3. Повідомити Виконавцеві достовірні відомості про себе. 

4.1.4 Перевірити правильність написання своїх персональних даних та/або персональних даних особи, яку представляє Замовник на законних підставах. 

4.1.5. Внести плату за Послуги Виконавця в розмірах, визначених Виконавцем за попередньою оплатою та/або не пізніше 30 календарних днів з дня отримання послуги, що визначається  моментом  отримання  сертифікату. Оплата  послуг  має бути здійснена на  банківський рахунок Виконавця розміщений на його офіційній сторінці в інтернет чи/ або за реквізитами  зазначеними в Договорі.

4.1.6. Підтвердженням  прийняття  послуг  є прийняття  Замовником сертифікату, і не  потребує  окремого  складення  акту  виконаних робіт. Акт  виконаних робіт надається замовнику  за його  вимогою. При відсутності протягом п`яти днів з дня отримання Замовником сертифіката письмово вмотивованої відмови, послуги вважаються прийнятими Замовником та будь-які претензії до якості наданих послуг від замовника не приймаються.

4.1.7. a) Замовник завжди виконує сертифікаційні вимоги, зокрема, запроваджені відповідні зміни, що були повідомлені органом з сертифікації; 

  1. b) якщо сертифікація застосовується до продукції, що знаходиться в тривалому виробництві, то сертифікована продукція продовжує відповідати вимогам до неї; 
  2. c) клієнт запроваджує усі необхідні заходи для:

1) провадження оцінювання та наглядання (за потреби), зокрема, забезпечення документів та записів для розгляду і забезпечення доступу до відповідного устатковання, ділянок, підрозділів, персоналу та субпідрядників клієнта; 

2) розгляду скарг; 

3) участі спостерігачів, за потреби; 

  1. d) клієнт робить заяви щодо сертифікації у відповідності до сфери сертифікації; 
  2. e) клієнт не використовує сертифікацію продукції у такий спосіб, щоб зашкодити репутації органу з сертифікації, і не робить будь-яких заяв щодо сертифікації продукції, які орган з сертифікації може розглядати як такі, що вводять в оману, або є несанкціонованими; 
  3. f) у випадку призупинення, скасування або закінчення терміну дії сертифікації, клієнт припиняє використання всіх рекламних матеріалів, що містять будь-яке посилання на сертифікацію, і вживає заходів, які вимагає схема сертифікації (наприклад, повернення сертифікаційних документів), та виконує будь-які інші необхідні дії; 
  4. g) якщо клієнт надає копії сертифікаційних документів іншим сторонам, документи повинні бути відтворені в їх цілісності або як це визначено схемою сертифікації; 
  5. h) посилаючись на сертифікацію своєї продукції в засобах інформації, таких як документи, брошури чи рекламні матеріали, він виконує вимоги органу з сертифікації або вимоги, визначені схемою сертифікації; 
  6. i) клієнт виконує усі вимоги, що можуть бути визначені схемою сертифікації щодо використання знаку відповідності та інформації стосовно продукції; 
  7. j) клієнт зберігає записи щодо всіх відомих йому скарг, що стосуються відповідності сертифікаційним вимогам, та робить ці записи доступними органу з сертифікації, за необхідності, і 

1) вживає відповідних заходів щодо таких скарг і будь-яких недоліків, виявлених у продукції, що впливають на відповідність сертифікаційним вимогам; 

2) документує виконані дії; 

ПРИМІТКА Перевірка органом з сертифікації пункту (j) може бути визначена схемою сертифікації. 

  1. k) клієнт невідкладно повідомляє органу з сертифікації про зміни, які можуть вплинути на його здатність відповідати сертифікаційним вимогам.

4.2. Замовник має право: 

4.2.1. Отримати Послуги Виконавця у порядку та строки, передбачені цим Договором, заявкою на сертифікацію. 

  1. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ 

5.1. Замовник сплачує 100% вартості Послуг, шляхом перерахування на поточний рахунок Виконавця грошових коштів у національній валюті України за попередньою оплатою та/або не пізніше 30 календарних днів з дня отримання послуги.

5.2.Моментом оплати вважається час надходження коштів на рахунок Виконавця. 

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН 

6.1. Виконавець не несе відповідальності перед Замовником за виникнення затримок у наданні Послуги, якщо такі затримки знаходяться поза межами контролю з боку Виконавця. 

6.2. Виконавець не несе відповідальності за достовірність відомостей, наданих Замовником під час замовлення Послуг. 

6.3. Виконавець не несе відповідальності у разі, якщо Замовнику буде відмовлено в можливості оформлення та видачі документів, замовлених відповідно до предмету цього Договору з причин, передбачених чинним законодавством.

6.4. Виконавець не несе відповідальності перед Замовником за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором, якщо воно виникло внаслідок дії форс-мажорних обставин, як то: пожежі, стихійне лихо, військові дії, громадські заворушення, епідемії, блокади, страйки, землетруси, повені, а також внаслідок рішень чи приписів органів державної влади та управління, місцевого самоврядування, внаслідок яких на сторони покладатимуться додаткові обов’язки чи встановлюватимуться додаткові обмеження і які роблять неможливим подальше повне чи часткове виконання договору, а також інші дії чи події, що існують поза волею Сторін. 

6.5. Замовник несе відповідальність за автентичність наданих ним документів та достовірність повідомлених Виконавцю відомостей. 

  1. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО НЬОГО ТА РОЗІРВАННЯ 

7.1. Договір є публічним і безстроковим та діє до його припинення будь-якою зі Сторін у порядку, встановленому цим Договором або чинним законодавством. 

7.2. Цей Договір публічно доводиться до відома усіх Замовників, шляхом його розміщення (оприлюднення) на Сайті Виконавця. 

7.3. Виконавець самостійно та на виконання вимог чинного законодавства України визначає умови Договору. Виконавець самостійно має право змінити умови Договору з обов’язковим повідомленням про це Замовників на Сайті. У разі незгоди Замовника зі змінами, внесеними до Договору, такий Замовник має право розірвати Договір, згідно з порядком, викладеним в Договорі, протягом 7 (семи) календарних днів з дня, коли він дізнався чи міг дізнатися про внесені зміни до Договору, шляхом направлення чи особистого подання відповідної письмової заяви. Не розірвання Замовником Договору у вказаний строк та продовження користування Послугами свідчить про згоду Замовника зі змінами, внесеними до Договору. 

7.4. При внесенні змін до цього Договору, Виконавець розміщує повідомлення про такі зміни на своєму Сайті не менше ніж за 3 (три) календарні днів до вступу змін в силу, крім випадків, для яких Договором встановлений інший строк та/або порядок повідомлення про внесення змін, а також випадків, у яких Виконавець не зобов’язаний повідомляти Замовника про внесення змін. При цьому Виконавець гарантує та підтверджує, що розміщена на Сайті Виконавця поточна редакція тексту цього Договору є дійсною. 

7.5. Виконавець має право припинити дію цього Договору в односторонньому порядку, попередивши шляхом розміщення оголошення про це на своєму Сайті не пізніше ніж за 15 (п’ятнадцять) календарних днів до такого припинення. 

  1. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ 

8.1. Виконавець підтверджує, що є платником єдиного податку за ставкою, передбаченою Податковим кодексом України. 

8.2. Укладаючи цей Договір, Замовник автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положень Договору і вартості послуг, затверджених Виконавцем, та інших умов надання Послуг, оприлюднених на Сайті. 

8.3. Цей Договір є публічним відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України і його умови однакові для всіх Замовників. Прийняття умов цього Публічного договору (акцепт) є повним і беззастережним і означає згоду Замовника з усіма умовами Договору без виключення і доповнення, а також свідчить про те, що Замовник розуміє значення своїх дій, всі умови Договору йому зрозумілі, Замовник не знаходиться під впливом помилки, обману, насильства, загрози, тяжких обставин тощо. 

8.4. Оформивши (підписавши) заявку на сертифікацію, Замовник надає дозвіл на збір та обробку його персональних даних для цілей, пов’язаних з наданням Послуг та в межах, визначених законодавством України. Виконавець вправі здійснювати обробку персональних даних Замовника.  Передача персональних даних третім особам може здійснюватися лише на підставах, визначених законодавством України. Передача персональних даних третім особам на підставах, що не визначені законодавством України, може здійснюватися лише за додатковою згодою клієнта (фізичної особи). Об’єм персональних даних регулюється у відповідності до послуги. Права суб’єкта персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» клієнту (фізичній особі) роз’яснено під час приєднання до цього Публічного договору.

Реквізити Виконавця:

ТОВАРИСТВО  З  ОБМЕЖЕНОЮ  ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ  «ЦЕНТР АВТО»,  

ЄДРПОУ 38683765 

03170, м.Київ, Святошинський район, вул.Академіка Філатова, буд.1/22, офіс 4

АТ КБ «ПРИВАТБАНК»  

р/р UA393052990000026008016800697 

МФО 305299 

Платник єдиного податку