Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

“Зважування в русі” – вже підключено 37 комплексів
13. 05. 2021

“Зважування в русі” – вже підключено 37 комплексів

13. 05. 2021

До Центру обробки даних вагового контролю вже підключили 37 комплексів автоматичного габаритно-вагового контролю Weigh in Motion ( «Зважування в русі”, WIM)

Як повідомляє Міністерство інфраструктури України. «Щоб система дійсно почала працювати і залучати до відповідальності порушників, необхідно якнайшвидше прийняття у другому читанні законопроектів №3742 і №3743, які на законодавчому рівні закріплюють можливість фіксації порушень габаритно-вагових параметрів в автоматичному режимі», – підкреслив міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Також йдеться про те, що вищезгадані законопроекти покликані, в першу чергу, вирішити ряд законодавчих прогалин, які сьогодні гальмують ефективний габаритно-ваговий контроль, а саме:

  • можливість зупиняти автоперевізників тільки з залученням поліції. Замість цього пропонується законодавчо закріпити відповідні повноваження за інспекторами ДСБТ;
  • численні маніпуляції і корупція, до яких призводить неавтоматичне зважування. Замість цього пропонується виключити людський фактор і використовувати автоматизовані комплекси;
  • розрахунок розміру штрафу в ручному режимі. Замість цього будуть введені справедливі фіксовані штрафи.

«Після прийняття законодавчих змін ми не будемо обмежуватися автоматичними комплексами« Зважування в русі »(WIM), яких встановлено вже понад 50. Наша мета – автоматизація всіх комплексів, включаючи діючі стаціонарні ГВК», – додав глава міністерства.

Всього до кінця поточного року Мінінфраструктури спільно з Укравтодором та Укрінфрапроектом планує встановити понад 100 WIM-комплексів. Всі вони будуть підключені до Центру обробки даних ГВК (Weight Control System).

Новини
Всі новини
Yamaha презентувала нову XSR125 Legacy 2025, натхненну класичною XT500 Yamaha презентувала нову XSR125 Legacy 2025, натхненну класичною XT500

Yamaha анонсувала новинки для сезону 2025 року, серед яких оновлені моделі...

BMW представила новий гоночний M2: неочікуваний двигун в стилі старого M3 BMW представила новий гоночний M2: неочікуваний двигун в стилі старого M3

Для тих, хто шукає гоночний автомобіль для приватної команди і готовий...

Новий Alfa Romeo Stelvio 2027: стильний кросовер із гібридом та електротягою Новий Alfa Romeo Stelvio 2027: стильний кросовер із гібридом та електротягою

Вже наступного року італійська марка Alfa Romeo представить друге покоління свого...

Новини
Всі новини
Yamaha презентувала нову XSR125 Legacy 2025, натхненну класичною XT500 Yamaha презентувала нову XSR125 Legacy 2025, натхненну класичною XT500

Yamaha анонсувала новинки для сезону 2025 року, серед яких оновлені моделі...

BMW представила новий гоночний M2: неочікуваний двигун в стилі старого M3 BMW представила новий гоночний M2: неочікуваний двигун в стилі старого M3

Для тих, хто шукає гоночний автомобіль для приватної команди і готовий...

Slate представила доступний електричний пікап в США: ціна стартує від 20 000 доларів Slate представила доступний електричний пікап в США: ціна стартує від 20 000 доларів

Компанія Slate планує випустити електричний пікап в США, ціна якого буде...