Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

“Зважування в русі” – вже підключено 37 комплексів
13. 05. 2021

“Зважування в русі” – вже підключено 37 комплексів

13. 05. 2021

До Центру обробки даних вагового контролю вже підключили 37 комплексів автоматичного габаритно-вагового контролю Weigh in Motion ( «Зважування в русі”, WIM)

Як повідомляє Міністерство інфраструктури України. «Щоб система дійсно почала працювати і залучати до відповідальності порушників, необхідно якнайшвидше прийняття у другому читанні законопроектів №3742 і №3743, які на законодавчому рівні закріплюють можливість фіксації порушень габаритно-вагових параметрів в автоматичному режимі», – підкреслив міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Також йдеться про те, що вищезгадані законопроекти покликані, в першу чергу, вирішити ряд законодавчих прогалин, які сьогодні гальмують ефективний габаритно-ваговий контроль, а саме:

  • можливість зупиняти автоперевізників тільки з залученням поліції. Замість цього пропонується законодавчо закріпити відповідні повноваження за інспекторами ДСБТ;
  • численні маніпуляції і корупція, до яких призводить неавтоматичне зважування. Замість цього пропонується виключити людський фактор і використовувати автоматизовані комплекси;
  • розрахунок розміру штрафу в ручному режимі. Замість цього будуть введені справедливі фіксовані штрафи.

«Після прийняття законодавчих змін ми не будемо обмежуватися автоматичними комплексами« Зважування в русі »(WIM), яких встановлено вже понад 50. Наша мета – автоматизація всіх комплексів, включаючи діючі стаціонарні ГВК», – додав глава міністерства.

Всього до кінця поточного року Мінінфраструктури спільно з Укравтодором та Укрінфрапроектом планує встановити понад 100 WIM-комплексів. Всі вони будуть підключені до Центру обробки даних ГВК (Weight Control System).

Новини
Всі новини
Хто має право перетинати державний кордон без черги: перелік категорій Хто має право перетинати державний кордон без черги: перелік категорій

У періоди пікового навантаження на пункти пропуску — зокрема напередодні різдвяних...

Уряд запровадив компенсацію витрат на переобладнання авто для людей з інвалідністю: як працює новий механізм Уряд запровадив компенсацію витрат на переобладнання авто для людей з інвалідністю: як працює новий механізм

Кабінет Міністрів України ухвалив рішення про запровадження державної компенсації витрат на...

Розмитнення електромобілів у 2026 році: скільки доведеться платити після скасування пільг Розмитнення електромобілів у 2026 році: скільки доведеться платити після скасування пільг

В Україні завершується період податкових пільг на імпорт електромобілів. У проєкті...

Новини
Всі новини
Хто має право перетинати державний кордон без черги: перелік категорій Хто має право перетинати державний кордон без черги: перелік категорій

У періоди пікового навантаження на пункти пропуску — зокрема напередодні різдвяних...

Уряд запровадив компенсацію витрат на переобладнання авто для людей з інвалідністю: як працює новий механізм Уряд запровадив компенсацію витрат на переобладнання авто для людей з інвалідністю: як працює новий механізм

Кабінет Міністрів України ухвалив рішення про запровадження державної компенсації витрат на...

Найпоширеніші помилки водіїв, що найчастіше призводять до аварій Найпоширеніші помилки водіїв, що найчастіше призводять до аварій

Більшість дорожньо-транспортних пригод в Україні виникає не через технічний стан автомобілів,...