Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Закон про визнання самокатів та моноколіс транспортними засобами підписано президентом
31. 03. 2023

Закон про визнання самокатів та моноколіс транспортними засобами підписано президентом

31. 03. 2023

Проект закону №8172 щодо використання електросамокатів та іншого легкого електротранспорту підписано президентом України.

За словами координатора U-Cycle, в законі було враховано всі рекомендації, які були напрацьовані велоспільнотою.

Проектом закону розділено легкі електричні засоби на категорії:

  • 1 категорія – легкий персональний електричний засіб – наявність від одного колеса, електродвигун, який має потужність до тисячі Вт, максимальна швидкість до 25 км/год. В цю категорію входять всі прокатні самокати.
  • 2 категорія – низькошвидкісний легкий електричний транспортний засіб – наявність від двох коліс, максимальна швидкість 10-50 км/год.

Ті транспортні засоби, що розвивають швидкість більше ніж 50 км/год не попадають у вищевказані категорії та будуть віднесені скоріше до категорії мотоцикли.

zakon_pro_legkii_elektrotransport

“Існування визначення вже однозначно представляє ці пристрої як транспортні засоби й в разі будь-яких пригод користувач такого пристрою вже 100% водій ТЗ, а не пішохід. Це значно спрощує трактування і знімає ряд казусів та питань, які вже встигли виникнути й широко обговорювалися”, — пояснює координатор U-Cycle.

Наступний крок – потрібно внести зміни до правил дорожнього руху враховуючи новий проект закону.

“Якщо продовжувати слідувати європейському досвіду, то пристрої з найнижчої категорії прирівнюються до велосипедів, вищі — до мопедів. Іноді можуть робити якісь винятки (наприклад, рух по тротуарах з додатковим обмеженням швидкості), — але навіть це вже не так страшно, коли є отаке розділення, бо очевидно, що пристроїв, швидших за 25 км/год, на тротуарах вже точно не буде”, — додає Богдан.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...