Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

З якими поломками не хочуть мати справу механіки на СТО?
06. 11. 2024

З якими поломками не хочуть мати справу механіки на СТО?

06. 11. 2024

Коли водії звертаються до сервісних станцій для ремонту своїх автомобілів, деякі несправності можуть викликати відмову механіків. Це пояснюється різними причинами, такими як складність виконання роботи, вартість ремонту та досвід працівників.

Ось сім типів поломок, з якими механіки не хочуть мати справи:

  • Мастильні роботи: Хоча регулярне змащування є важливою частиною обслуговування автомобіля, багато СТО вважають ці роботи непривабливими та брудними, оскільки вони вимагають значних зусиль і зазвичай не приносять високого доходу.
  • Ремонт світлодіодних фар: Замість того, щоб ремонтувати проблемні світлодіодні фари, багато механіків пропонують їх заміну. Це може призвести до значних витрат для власників автомобілів, оскільки нові елементи зазвичай коштують дорого.
  • Заміна приводу ГРМ на преміум-автомобілях: Ця процедура є трудомісткою і вимагає багато часу, тому механіки не завжди прагнуть братися за такі роботи, особливо коли мова йде про дорогі моделі.
  • Перемінні несправності: Якщо проблема виникає не постійно, механікам важко її діагностувати, що може призвести до втрати часу і ресурсів.

  • Специфічні автомобілі з роторними двигунами: Наприклад, Mazda RX-8 є прикладом автомобіля з унікальною технологією, яка може бути складною для обслуговування через брак досвіду у механіків.
  • Складні електричні системи: Діагностика електронних компонентів може бути досить складною і вимагати спеціальних знань, що не завжди є у механіків, тому вони можуть уникати таких робіт.
  • Старі автомобілі: Обслуговування старих автомобілів, які мають застарілі компоненти, часто вимагає більше часу і зусиль, тому механіки можуть не бажати братися за їх ремонт.

Зважаючи на це, водіям варто заздалегідь дізнаватися, чи готове конкретне СТО взятися за ремонт, та обговорити можливі рішення проблеми.

Новини
Всі новини
В Україні бракує “зелених” номерів для електромобілів: водії масово оформлюють авто до завершення пільг В Україні бракує “зелених” номерів для електромобілів: водії масово оформлюють авто до завершення пільг

У сервісних центрах МВС фіксують нестачу “зелених” номерних знаків, які необхідні...

Santana Motors повертається в Європу: бренд відновив виробництво та представив новий пікап Santana 400 Santana Motors повертається в Європу: бренд відновив виробництво та представив новий пікап Santana 400

Після більш ніж десятирічної паузи іспанський виробник позашляховиків Santana Motors офіційно...

У “Дії” з’явиться повний цикл оформлення ДТП без поліції та паперових документів У “Дії” з’явиться повний цикл оформлення ДТП без поліції та паперових документів

В Україні запускають нову цифрову послугу, що дозволить оформлювати дорожньо-транспортні пригоди...

Новини
Всі новини
В Україні бракує “зелених” номерів для електромобілів: водії масово оформлюють авто до завершення пільг В Україні бракує “зелених” номерів для електромобілів: водії масово оформлюють авто до завершення пільг

У сервісних центрах МВС фіксують нестачу “зелених” номерних знаків, які необхідні...

Santana Motors повертається в Європу: бренд відновив виробництво та представив новий пікап Santana 400 Santana Motors повертається в Європу: бренд відновив виробництво та представив новий пікап Santana 400

Після більш ніж десятирічної паузи іспанський виробник позашляховиків Santana Motors офіційно...

Євроінтеграція для далекобійників: як зміни правил ЄС вплинуть на українських перевізників Євроінтеграція для далекобійників: як зміни правил ЄС вплинуть на українських перевізників

З нового року Україна поступово імплементує європейські норми щодо робочого часу...