Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

З якими поломками не хочуть мати справу механіки на СТО?
06. 11. 2024

З якими поломками не хочуть мати справу механіки на СТО?

06. 11. 2024

Коли водії звертаються до сервісних станцій для ремонту своїх автомобілів, деякі несправності можуть викликати відмову механіків. Це пояснюється різними причинами, такими як складність виконання роботи, вартість ремонту та досвід працівників.

Ось сім типів поломок, з якими механіки не хочуть мати справи:

  • Мастильні роботи: Хоча регулярне змащування є важливою частиною обслуговування автомобіля, багато СТО вважають ці роботи непривабливими та брудними, оскільки вони вимагають значних зусиль і зазвичай не приносять високого доходу.
  • Ремонт світлодіодних фар: Замість того, щоб ремонтувати проблемні світлодіодні фари, багато механіків пропонують їх заміну. Це може призвести до значних витрат для власників автомобілів, оскільки нові елементи зазвичай коштують дорого.
  • Заміна приводу ГРМ на преміум-автомобілях: Ця процедура є трудомісткою і вимагає багато часу, тому механіки не завжди прагнуть братися за такі роботи, особливо коли мова йде про дорогі моделі.
  • Перемінні несправності: Якщо проблема виникає не постійно, механікам важко її діагностувати, що може призвести до втрати часу і ресурсів.

  • Специфічні автомобілі з роторними двигунами: Наприклад, Mazda RX-8 є прикладом автомобіля з унікальною технологією, яка може бути складною для обслуговування через брак досвіду у механіків.
  • Складні електричні системи: Діагностика електронних компонентів може бути досить складною і вимагати спеціальних знань, що не завжди є у механіків, тому вони можуть уникати таких робіт.
  • Старі автомобілі: Обслуговування старих автомобілів, які мають застарілі компоненти, часто вимагає більше часу і зусиль, тому механіки можуть не бажати братися за їх ремонт.

Зважаючи на це, водіям варто заздалегідь дізнаватися, чи готове конкретне СТО взятися за ремонт, та обговорити можливі рішення проблеми.

Новини
Всі новини
Чому контроль тиску в шинах взимку важливіший за тип гуми: поради експертів Чому контроль тиску в шинах взимку важливіший за тип гуми: поради експертів

Заміна літньої гуми на зимову — звична процедура для українських водіїв....

Tesla ризикує втратити довіру: чому рішення компанії може обернутися стратегічним провалом Tesla ризикує втратити довіру: чому рішення компанії може обернутися стратегічним провалом

В автомобільній індустрії, де репутація будується роками, а руйнується за одну...

Subaru кардинально змінила Outback 2026: менше “унікального універсалу”, більше класичного SUV Subaru кардинально змінила Outback 2026: менше “унікального універсалу”, більше класичного SUV

Subaru представила Outback сьомого покоління — модель, яка у 2026 році...

Новини
Всі новини
Чому контроль тиску в шинах взимку важливіший за тип гуми: поради експертів Чому контроль тиску в шинах взимку важливіший за тип гуми: поради експертів

Заміна літньої гуми на зимову — звична процедура для українських водіїв....

Tesla ризикує втратити довіру: чому рішення компанії може обернутися стратегічним провалом Tesla ризикує втратити довіру: чому рішення компанії може обернутися стратегічним провалом

В автомобільній індустрії, де репутація будується роками, а руйнується за одну...

Xiaomi вперше вийшла на прибуток від продажу електромобілів: компанія фіксує рекордний квартал Xiaomi вперше вийшла на прибуток від продажу електромобілів: компанія фіксує рекордний квартал

Китайський технологічний гігант Xiaomi зробив важливий крок у розвитку свого автомобільного...