
Як правильно зняти з обліку знищене авто під час війни: поради від МВС
Під час війни автомобілі українців часто пошкоджуються або стають непридатними до використання. Якщо ваш транспорт зазнав ушкоджень, не варто просто забути про нього. У МВС України пояснили, як правильно зняти авто з реєстрації, щоб уникнути проблем у майбутньому.
Чому важливо зняти з обліку знищене авто?
Навіть якщо ваша автівка вже не може експлуатуватися, вона може залишатися зареєстрованою на вас. Щоб не виникло юридичних питань згодом, потрібно офіційно зняти її з реєстрації.
Як зняти авто з обліку?
Власники знищених автомобілів можуть безкоштовно зняти їх з реєстрації в сервісному центрі МВС. Для цього необхідно звернутися до найближчого центру та зареєструватися для послуги через «Е-запис» або через термінал, який є в самому центрі.
Документи, які потрібно мати для зняття з реєстрації
Для того, щоб зняти авто з обліку, вам потрібно буде показати:
- Паспорт з відміткою про місце реєстрації або ID-картку.
- Ідентифікаційний код (ІПН).
- Свідоцтво про реєстрацію авто (якщо воно збереглося).
- Номерні знаки (якщо вони є).
Якщо свідоцтво або номери були викрадені, потрібно надати документ від поліції про кримінальне провадження.
Чи можна зняти авто з реєстрації через представника?
Якщо ви не можете особисто відвідати сервісний центр, ваш представник може зробити це за вас, маючи нотаріально завірену довіреність. Процес вибракування займає лише один робочий день, якщо всі документи на руках.
Обмеження на вибракування
Якщо ваше авто перебуває в розшуку або під арештом, зняти його з реєстрації не можна. Відновлення реєстрації після вибракування можливе тільки через суд.
Ці кроки допоможуть вам правильно оформити знищене авто та уникнути непотрібних складнощів.