Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

“Зважування в русі” – вже підключено 37 комплексів
13. 05. 2021

“Зважування в русі” – вже підключено 37 комплексів

13. 05. 2021

До Центру обробки даних вагового контролю вже підключили 37 комплексів автоматичного габаритно-вагового контролю Weigh in Motion ( «Зважування в русі”, WIM)

Як повідомляє Міністерство інфраструктури України. «Щоб система дійсно почала працювати і залучати до відповідальності порушників, необхідно якнайшвидше прийняття у другому читанні законопроектів №3742 і №3743, які на законодавчому рівні закріплюють можливість фіксації порушень габаритно-вагових параметрів в автоматичному режимі», – підкреслив міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Також йдеться про те, що вищезгадані законопроекти покликані, в першу чергу, вирішити ряд законодавчих прогалин, які сьогодні гальмують ефективний габаритно-ваговий контроль, а саме:

  • можливість зупиняти автоперевізників тільки з залученням поліції. Замість цього пропонується законодавчо закріпити відповідні повноваження за інспекторами ДСБТ;
  • численні маніпуляції і корупція, до яких призводить неавтоматичне зважування. Замість цього пропонується виключити людський фактор і використовувати автоматизовані комплекси;
  • розрахунок розміру штрафу в ручному режимі. Замість цього будуть введені справедливі фіксовані штрафи.

«Після прийняття законодавчих змін ми не будемо обмежуватися автоматичними комплексами« Зважування в русі »(WIM), яких встановлено вже понад 50. Наша мета – автоматизація всіх комплексів, включаючи діючі стаціонарні ГВК», – додав глава міністерства.

Всього до кінця поточного року Мінінфраструктури спільно з Укравтодором та Укрінфрапроектом планує встановити понад 100 WIM-комплексів. Всі вони будуть підключені до Центру обробки даних ГВК (Weight Control System).

Новини
Всі новини
Безпека за кермом: як водіям зменшити ризик аварій на українських дорогах Безпека за кермом: як водіям зменшити ризик аварій на українських дорогах

Попри розвиток інфраструктури та впровадження нових сервісів, дорожньо-транспортні пригоди й надалі...

Авторинок України у листопаді 2025 року: регіональна активність і нові перекоси Авторинок України у листопаді 2025 року: регіональна активність і нові перекоси

Листопадові підсумки авторинку показали, що автомобільна активність в Україні розвивається одразу...

МВС роз’яснило порядок нанесення графічних елементів на індивідуальні номерні знаки МВС роз’яснило порядок нанесення графічних елементів на індивідуальні номерні знаки

Головний сервісний центр МВС повідомив, що українське законодавство дозволяє власникам транспортних...

Новини
Всі новини
Безпека за кермом: як водіям зменшити ризик аварій на українських дорогах Безпека за кермом: як водіям зменшити ризик аварій на українських дорогах

Попри розвиток інфраструктури та впровадження нових сервісів, дорожньо-транспортні пригоди й надалі...

Авторинок України у листопаді 2025 року: регіональна активність і нові перекоси Авторинок України у листопаді 2025 року: регіональна активність і нові перекоси

Листопадові підсумки авторинку показали, що автомобільна активність в Україні розвивається одразу...

Вийшов документальний фільм про Mercedes-Benz: від витоків марки до електричного G-Class Вийшов документальний фільм про Mercedes-Benz: від витоків марки до електричного G-Class

У світ вийшов новий документальний фільм, присвячений історії Mercedes-Benz. Стрічка охоплює...