Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Виробництво пального в Україні зупинилося, а частина потужностей для зберігання знищена
31. 08. 2022

Виробництво пального в Україні зупинилося, а частина потужностей для зберігання знищена

31. 08. 2022

Через повномасшатбне вторгнення Росії в Україну розташовані в південних і східних регіонах країни потужності для зберігання та перевалки нафтопродуктів були знищені або заблоковані. А власне українське виробництво після руйнування Кременчуцького НПЗ повністю зупинилося. Через це паливне питання в Україні нині стоїть як ніколи гостро.

Про це розповів керуючий партнер компанії AIM GROUP Corporate Finance & Investment Advisory Павло Присяжнюк. Він зазначив: у зв’язку з військовими діями скоротився обсяг споживання пального у всіх секторах економіки.

«Менше стало споживати пальне й населення. Усього ж у 2022 році споживання палива в Україні, за різними оцінками, знизиться в середньому на 30%», – зазначив експерт.

При цьому він підкреслив: отримана Україною після початку війни підтримка з боку Польщі Румунії «не вирішила загальної проблеми дефіциту пального». Це пов’язано з низкою причин:

обмежена пропускна спроможність залізничного транспорту по західному напрямку – адже в України та ЄС різні стандарти ширини колій;
«занадто мала» кількість наявних в України бензовозів.
«Ситуація ускладнюється ще й відсутністю інфраструктури для зберігання пального. Тих же нафтобаз та перевалки», – розповів Присяжнюк.
Понад те, зазначив він, із настанням сезону збирання врожаю ситуація ускладниться ще більше. Адже в країнах ЄС споживання пального в цей період також зросте, внаслідок чого вони використовуватимуть рухомий залізничний склад компаній Євросоюзу для власних потреб.

«Та й санкції дадуться взнаки. Відмова від споживання російської нафти і перехід на роботу з альтернативними постачальниками призведуть до затримки та обмеження обсягів виробництва на нафтопереробних заводах Євросоюзу», – констатував експерт.

Новини
Всі новини
Що буде, якщо залити А-92 замість А-95: пояснюють експерти Що буде, якщо залити А-92 замість А-95: пояснюють експерти

Спроба зекономити кілька гривень на заправці може обернутися серйозними проблемами для...

Реформа автоцивілки 2025: що змінилося для українських водіїв Реформа автоцивілки 2025: що змінилося для українських водіїв

2025 рік став роком великих змін для українського автострахування. Реформа обов’язкового...

Оновлений Opel Mokka: тест-драйв міського кросовера з новим обличчям Оновлений Opel Mokka: тест-драйв міського кросовера з новим обличчям

Модель Opel Mokka завжди була однією з ключових у сегменті компактних...

Новини
Всі новини
Що буде, якщо залити А-92 замість А-95: пояснюють експерти Що буде, якщо залити А-92 замість А-95: пояснюють експерти

Спроба зекономити кілька гривень на заправці може обернутися серйозними проблемами для...

Реформа автоцивілки 2025: що змінилося для українських водіїв Реформа автоцивілки 2025: що змінилося для українських водіїв

2025 рік став роком великих змін для українського автострахування. Реформа обов’язкового...

Що означає SV на Lamborghini: історія двох літер, що стали символом швидкості та статусу Що означає SV на Lamborghini: історія двох літер, що стали символом швидкості та статусу

Lamborghini — бренд, який асоціюється з потужністю, емоціями та безкомпромісним дизайном....