
Volkswagen Tiguan повертається у 2025 році: що змінилось?
Volkswagen представив третє покоління Tiguan — популярного кросовера, який став ще привабливішим, комфортнішим і краще адаптованим до потреб американських водіїв. Попередня версія добре продавалась, але тепер інженери та дизайнери VW вирішили зробити модель максимально збалансованою — не занадто великою, не надто маленькою, а “в самий раз”.
Без третього ряду сидінь — і це плюс
Новий Tiguan знову має лише два ряди сидінь. Виробник вирішив не ускладнювати салон додатковим третім рядом, який у попередній версії був скоріше символічним. Завдяки цьому автомобіль став легшим приблизно на 77 кг, трохи компактнішим по довжині, а вигляд — більш гармонійним. Аеродинаміка теж покращилась, що позитивно впливає на витрату пального.
Двигун став потужнішим, але не революційним
У 2025 році Tiguan знову отримав 2.0-літровий турбомотор на 201 к.с. — стільки ж, скільки мала перша генерація. У базовій версії з переднім приводом момент становить 280 Нм, а з повним приводом — 300 Нм. В парі з 8-ступеневим автоматом цей мотор забезпечує досить впевнену динаміку, хоча розгін з місця міг би бути жвавішим.
Для тих, кому хочеться більше драйву, у 2026 році з’явиться версія Tiguan Turbo SEL R-Line з двигуном на 268 к.с.
Керованість стала кращою: руль став трохи важчим, а кузов майже не розгойдується на поворотах. Гальма спочатку здаються млявими, але звикаєш швидко. Повнопривідна версія з системою 4Motion чудово показала себе на слизьких дорогах.
З точки зору економії пального новий Tiguan став трохи кращим: передньопривідні версії споживають у середньому 8,1–8,5 літра на 100 км, а повнопривідні — близько 9,4 літра.
Салон став сучаснішим, але є нюанси
Всередині — новий дизайн і якісніші матеріали. Приладова панель — цифрова, центральний екран — великий (від 12,9 до 15 дюймів залежно від комплектації). Перемикач передач тепер на кермі — як у електричних моделей VW.
Однак є й суперечливі рішення. Наприклад, нова сенсорна шайба на консолі з маленьким екраном, яка відповідає за гучність, режими водіння й навіть атмосферне підсвічування. Але вона може відволікати водія, і це багатьом не сподобається.
Ціни та комплектації
Новий Tiguan буде доступний у чотирьох версіях: S, SE, SE R-Line Black та SEL R-Line. Навіть базова модель має багато зручностей: двозонний клімат-контроль, Apple CarPlay та Android Auto, парктроніки та 10 подушок безпеки.
Ціни стартують з $30,920 за версію S з переднім приводом. Повний привід додає ще $1500. Найдорожча комплектація SEL R-Line з 4Motion коштує трохи більше $41,000.
Новий Tiguan став сучаснішим, зручнішим і краще оснащеним. Але VW знову трохи перегнули з сенсорними елементами керування, які можуть дратувати. Проте загалом — це крок уперед, і модель має всі шанси знову стати хітом продажів.