VolksWagen головний конкурент Tesla? Ілон Маск про секрети інноваційності
Ілон Маск був запрошений гендиректором компанії Гербертом Діссом на внутрішню конференцію топ-менеджерів Volkswagen. Конференція відбувається у місті Альпбах, Австрія. Така неочікувана для присутніх зустріч відбулось через відеозв’язок. Маск поспілкувався із двома сотнями керівників Volkswagen та розповів про швидке впровадження інновацій своєю компанією та як їм це вдається.
Мета даної конференції заключалась в тому аби познайомити директорів Volkswagen із змінами, які допомагатимуть концерну розвиватись паралельно мінливій автоіндустрії.
Герберт Дісс визнає, що Volkswagen завдяки багатьом правильним вчинкам в минулому є дуже сильною компанією, проте чи втримаються вони на такій позиції у майбутньому – невідомо. Гендиректор VW прагне сприяти оперативному переходу на електромобілі.
Дісс задавав питання Маску щодо гнучкості та спритності компанії Tesla, що суттєво відрізняє їх від інших. За словами Ілона Маска вся справа у стилі управління, оскільки він інженер, а отже цікавиться і усіма виробничими процесами і логістикою. Для прикладу криза автоіндустрії через нестачу мікрочіпів, котра торкнулась всіх, для Tesla протривала всього декілька тижнів, доки програмісти переписали програмне забезпечення для нових чіпів.
Раніше Маск заявляв, що Volkswagen є одним із найсерйозніших суперників Tesla та переконаний що концерн успішно виконає електричну трансформацію.
За словами Дісса він дуже радий, що Tesla вважає, що VW таки досягне успіху.
Минулого місяця, коли почали планування відкриття автозаводу Tesla неподалік Берліна у містечку Грюнхайде, Герберт Дісс попереджував, що місцева промисловість буде змушена активізуватись.
А поки Tesla чекає доки остаточно схвалять будівництво. Ділянка коштує майже 6 мільярдів євро. У свій час Volkswagen має у планах побудувати шість заводів акумуляторів у Європі. Такі плани VW хоче реалізувати вже до 2030 року.