
Власники Jeep та Dodge незадоволені рекламою на екранах автомобілів
В останній час з’явилася новина про те, що власники автомобілів марок Jeep та Dodge скаржаться на нові рекламні поп-апи, які з’являються на екранах їхніх мультимедійних систем під час руху. Ці оголошення пропонують додаткові послуги, такі як подовження гарантії на автомобіль.
Наприклад, власники 2025 Jeep Wrangler зіштовхуються з ситуацією, коли на екрані UConnect 5 з’являється реклама продовження гарантії, коли автомобіль зупиняється на світлофорі. Це стосується таких послуг, як “FlexCare Extended Care Premium Plan“. Більш того, деякі водії скаржаться, що реклама з’являється кожного разу, коли вони натискають на гальма, що викликає додаткове відволікання під час водіння.
Компанія Stellantis, до якої належать як Jeep, так і Dodge, пояснила це технічною помилкою, яка була згодом виправлена. Однак деякі водії все ще скаржаться на труднощі з відмовою від цих повідомлень.
Подібні проблеми виникають і у власників автомобілів Dodge. Після 60 днів експлуатації на екрані з’являються оголошення про “Dodge Complete Performance Package“, що, насправді, є рекламою плану гарантії, а не покращення продуктивності автомобіля.
Stellantis зазначає, що ці поп-апи з’являються нечасто — приблизно два рази на рік. Але навіть рідкісні рекламні повідомлення можуть відволікати водіїв, що може бути небезпечно. Крім того, така реклама викликає занепокоєння щодо приватності, адже іноді вона може бути персоналізованою.
Цікаво, що Ford минулого року подав патент на систему реклами для автомобілів, яка могла б використовувати аудіо та екрани для показу реклами, враховуючи дані водія. Однак після негативної реакції громадськості компанія вирішила припинити розробку цієї технології.