Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Власники старих авто отримають компенсації від Hyundai та Kia
19. 05. 2023

Власники старих авто отримають компенсації від Hyundai та Kia

19. 05. 2023

Hyundai та Kia домовилися виплатити близько 200 мільйонів доларів власникам майже 9 мільйонів автомобілів у зв’язку з колективним позовом.

Ці автомобілі, випущені між 2011 та 2021 роками, не мали важливого протиугінного пристрою – іммобілайзера, який перешкоджає запуску двигуна без наявності ключа. Власники стверджували, що це порушує правила безпеки транспортних засобів, які вимагають, щоб автомобіль не міг запускатися без ключа.

Минулого літа користувачі соціальних мереж опублікували відео з практичними порадами, як підключити автомобілі до мережі швидко й просто.

Ці повідомлення в соцмережах спричинили зростання крадіжок автомобілів у США.

vidkrittia_avto_ta_vikradennia

Адвокати, що представляють позивачів, називають угоду про мирне врегулювання “довгоочікуваним полегшенням”.

За їх словами, більша частина компенсації, яка складає 145 мільйонів доларів, буде спрямована на компенсацію особистих збитків власників, включаючи втрати або крадіжки автомобілів, пошкоджені транспортні засоби, втрату особистого майна та витрати, пов’язані зі страхуванням.

Представник компанії Kia підтвердив вирішення суперечки і заявив, що компанія “задоволена” досягнутою угодою щодо колективного позову. Hyundai також підтвердив, що було досягнуто угоди.

Крім того, як заявили представники Hyundai та Kia, обидві компанії продовжать виконувати оновлення програмного забезпечення для вказаних автомобілів, що покращить наявну систему сигналізації та запобіжить запуску автомобіля без наявності ключа.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...