Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Відтепер поліцейські зможуть проводити техогляд просто на дорозі
03. 09. 2020

Відтепер поліцейські зможуть проводити техогляд просто на дорозі

03. 09. 2020

Дане рішення було прийнято навмисно для України і тягне за собою повне виконання вимог Угоди про об’єднання з Євросоюзом. Крім того, це допоможе значно підвищити безпеку на дорогах.
Як повідомляється, такого поняття, як «техогляд» вже не буде, йому на зміну прийде «перевірка транспорту на придатність до експлуатації» (ПТПЕ)».
Отже, законопроектом пропонується 2 види техекзамена:

  • періодичний огляд автомобіля;
  • придорожнє обстеження транспорту.

Відтепер первісна перевірка через 4 роки після реєстрації, а потім кожні 2 роки чекає приватні легкові автомобілі та пікапи, вагою до 3,5 т. Таксі, в свою чергу, огляд очікує через рік після постановки на облік, а потім і щорічно. Обстеження автобусів і мікроавтобусів відбуватиметься через 365 днів з етапу реєстрації і кожний наступний рік.
Вантажний транспорт і напівпричепи, вагою більше 3,5 т – через 1 рік після реєстрації і щорічно. Мотоцикли, які мають двигун, обсяг якого становить понад 125 см? рекомендують оглядати через два роки з моменту поставки на облік і потім кожні 2 роки.

 

Супер кары Центр Авто

Однак, варто врахувати, що є транспорт, яким не потрібно проходити перевірку. До нього відносяться:

  1. Транспортні засоби, максимальна швидкість яких – 25 км / год;
  2. Старовинні автомобілі;
  3. Спортивні суперкари;
  4. Авто, які мають дипломатичну недоторканність;
  5. Трактори та інша сільськогосподарська техніка, об’єм двигуна яких не перевищує 50 см ?.

Раніше повідомлялося, Україна може змінити принцип оподаткування транспортних засобів, що регулює проблематику «евроблях». Це зазначено в законопроекті №3704, представленому в українському парламенті зовсім недавно.
Хочемо також додати, що ще зовсім недавно пільги на розмитнення таких автомобілів були задіяні тільки до закінчення грудня 2019 року. Такий стан речей спровокувало деякий колапс нинішнього законодавства щодо ціноформування і основних етапів розмитнення іноземних авто.

 

Шукаєте де пройти сертифікацію авто? Просто оберіть лабораторію і залиште заявку тут 

Новини
Всі новини
Авторинок України у 2025 році: Основні зміни та їх вплив Авторинок України у 2025 році: Основні зміни та їх вплив

З настанням 2025 року на український авторинок чекають значні зміни, які...

Чому продаж авто через Дію може бути заблокований: основні причини Чому продаж авто через Дію може бути заблокований: основні причини

Популярність послуги з перереєстрації транспортних засобів через додаток Дія стрімко зростає....

Авто-номери за ціною машини: чому в Україні попит на ексклюзивні комбінації зростає? Авто-номери за ціною машини: чому в Україні попит на ексклюзивні комбінації зростає?

В Україні спостерігається великий попит на так звані “щасливі” номери для...

Новини
Всі новини
Авторинок України у 2025 році: Основні зміни та їх вплив Авторинок України у 2025 році: Основні зміни та їх вплив

З настанням 2025 року на український авторинок чекають значні зміни, які...

Чому продаж авто через Дію може бути заблокований: основні причини Чому продаж авто через Дію може бути заблокований: основні причини

Популярність послуги з перереєстрації транспортних засобів через додаток Дія стрімко зростає....

Смарагдовий колір на світлофорах: зміни в Україні Смарагдовий колір на світлофорах: зміни в Україні

З 1 травня 2025 року в Україні буде впроваджено нову систему...