Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Послуга оренди електромобілів від Getmancar у Києві та Дніпрі
03. 12. 2021

Послуга оренди електромобілів від Getmancar у Києві та Дніпрі

03. 12. 2021

Український сервіс каршерингу Getmancar у листопаді запустив пілотний проект для оренди електрокарів. В столиці та у місті Дніпро проект запустили майже водночас, проте із різними автомобілями. Електрокросовери Renault R-ZE запустили у Києві, а Nissan Leaf у Дніпрі.

Засновник Getmancar Тарас Гетманський повідомив, що в столиці орендований автомобіль, по завершенні поїздки, можна лишити у будь-якій зручній зоні, які, до слова, поки лишаються загальними. А у Дніпрі створено спеціальні зелені зони де бажано лишати машину. Це не є обов’язковим, проте бажано.

На даний момент вся логістика на компанії Getmancar. На собі вони лишили навіть зарядні станції. Метою компанії є саме сервіс для клієнтів без рамок, оскільки на думку засновника Getmancar, каршеринг має вирішувати питання клієнтів.

До того моменту, як Getmancar запустили проект із електромобілями, кожного дня вони отримували запити щодо наявності таких машин в автопарку компанії. Попит на електромобілі існує вже давно, проте основна причина такого інтересу – бажання клієнтів спробувати новий вид транспорту. Тобто в Україні це більше питання моди та ціни, у той час як для європейців цінність у екологічності.

Формат проекту пілотний, оскільки в Україні поки ще немає державної підтримки сервісу каршерингу. Саме тому, на відміну від практики європейських країн, компанія Getmancar не готувала соціальну інфраструктуру та зарядки для електромобілів.

Оренда електромобілів сервісу каршерингу Getmancar є дорожчою, попри дешевшу вартість кілометру пробігу. Це пов’язано із тим, що логістика для електрокарів потребує більших витрат.

Для обкатки логістики та для оцінки рентабельності проекту в Києві та Дніпрі ввели лише по декілька електроавтомобілів. Після аналізу проміжних даних та оцінки дієвості моделей, компанія Getmancar готова буде випустити ще 40 електрокарів: 10 для Дніпра та 30 для Києва.

Новини
Всі новини
Нові правила для українських водіїв у 2026 році: подорожчання, перевірки та зміни в оподаткуванні Нові правила для українських водіїв у 2026 році: подорожчання, перевірки та зміни в оподаткуванні

Уже з 2026 року українських водіїв чекає низка змін, які торкнуться...

Штрафні бали для водіїв в Україні: чи реально вони працюватимуть? Штрафні бали для водіїв в Україні: чи реально вони працюватимуть?

В Україні планують запровадити систему штрафних балів для водіїв, яка мала...

Aston Martin представив новий DB12 S: потужніший, швидший і з агресивним дизайном Aston Martin представив новий DB12 S: потужніший, швидший і з агресивним дизайном

Компанія Aston Martin презентувала оновлену версію свого флагманського спорткара — DB12...

Новини
Всі новини
Нові правила для українських водіїв у 2026 році: подорожчання, перевірки та зміни в оподаткуванні Нові правила для українських водіїв у 2026 році: подорожчання, перевірки та зміни в оподаткуванні

Уже з 2026 року українських водіїв чекає низка змін, які торкнуться...

Штрафні бали для водіїв в Україні: чи реально вони працюватимуть? Штрафні бали для водіїв в Україні: чи реально вони працюватимуть?

В Україні планують запровадити систему штрафних балів для водіїв, яка мала...

Незаконний тюнінг авто в Україні: що заборонено і які штрафи загрожують водіям Незаконний тюнінг авто в Україні: що заборонено і які штрафи загрожують водіям

Все більше українських автомобілістів прагнуть надати своїм машинам індивідуальності. Проте не...