Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Україна вперше в історії приймає участь у Rallye Monte-Carlo Classique
01. 02. 2022

Україна вперше в історії приймає участь у Rallye Monte-Carlo Classique

01. 02. 2022

Вчора, 31 січня, відбувся старт змагань ретро-автомобілів  Rallye Monte-Carlo Classique 2022, де вперше за 111 років візьмуть участь екіпажі з України.

Допуск українських екіпажів став виключенням із правил, оскільки у Rallye Monte-Carlo Classique можуть приймати участь автомобілі, які були учасниками з 1911-1960 років, коли було засновано змагання. Виключення зробили на честь ювілею “Запорожця” – у 2021 році йому виповнилося 60 років (випуск першого ЗАЗ-965).

Україна вперше на змаганнях Rallye Monte-Carlo Classique-2022

Чотири із семи команд з України добрались до Валансу (Франція), де розпочалось змагання. Це учасники із Києва, Чернівців, Львова та Тернополя, які прийматимуть участь на ЗАЗ 965, 965А, 966, 968 (1961 – 1972 років випуску).

Українські команди 30 січня пройшли всі перевірки, та на них встановили GPS-трекери. Вже вчора, 31 січня, стартували у змаганнях.

Екіпаж Київського міського автомотоклуба (КМаМК) у складі пілота Сергія Малика, штурмана Геннадія Вильгоцького та механіка Сергія Мартовенка їде на ЗАЗ-965 із бортовим номером – 406.

Екіпаж команди зі Львову – пілот Світлана Кравс та штурман Євгеній Кравс на авто 1967 року випуску, бортовий номер – 410.

Команда із Запоріжжя у складі пілота Романа Щипкова та Олексія Бурбака приїхала на змагання на автомобілі-учаснику. До самих змагань, ЗАЗ – учасник Rallye Monte-Carlo Classique 2022 вже проїхав 900 км Україною та ще 1800 км до місця змагань.

Rallye Monte-Carlo Classique 2022:

  • 31 січня – 486 км маршрутом Валанс-Валанс
  • 1 лютого – 404 км маршрутом Валанс-Монако
  • фініш – Quai Albert Ier (набережна Альберта Першого)
  • 2 лютого – нагородження учасників змагань у Salle des Etoiles Sporting Monte-Carlo (Зала Зірок у комплексі Спортинг Монте-Карло).
Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...