Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

У Німеччині запроваджено новий знак для безпеки двоколісного транспорту
02. 01. 2025

У Німеччині запроваджено новий знак для безпеки двоколісного транспорту

02. 01. 2025

Німецькі дороги отримали нове доповнення в системі дорожніх знаків – знак №277.1. Його головна мета – підвищити безпеку велосипедистів і мотоциклістів, які найчастіше стають вразливими учасниками дорожнього руху.

Що означає новий знак?

Знак №277.1 зображує червоний автомобіль у поєднанні з чорними силуетами велосипеда та мотоцикла. Його призначення – заборонити автомобілям та вантажівкам із двома й більше осями виїжджати на зустрічну смугу для обгону велосипедистів і мотоциклістів.

Водночас двоколісний транспорт – велосипеди та мотоцикли – має право обганяти один одного, якщо це не створює небезпеки.

Новий знак з’являється переважно на вузьких ділянках доріг, де обгін автомобілями може створити загрозу для життя або здоров’я велосипедистів і мотоциклістів. Найчастіше це дороги поблизу міських зон, гірські маршрути та місця з обмеженою видимістю.

Штрафи за порушення

Ігнорування знака №277.1 в Німеччині передбачає штраф у розмірі до 70 євро (приблизно 3 000 гривень). У випадках створення небезпечної ситуації штраф може зрости до 300 євро (приблизно 13 000 гривень). Якщо порушення спричинило ДТП, винуватцю може загрожувати додаткова адміністративна або кримінальна відповідальність.

Чому це важливо?

За даними Федерального відомства транспорту Німеччини, кількість ДТП за участю двоколісного транспорту щороку зростає. У 2023 році на таких учасників руху припадало понад 20% усіх інцидентів на дорогах.

Новий знак є частиною комплексної програми покращення безпеки дорожнього руху, яка передбачає також оновлення інфраструктури та запровадження нових технологій для моніторингу порушень.

Водії автомобілів у Німеччині сприймають нововведення неоднозначно, адже обмеження на обгін збільшує час подорожі. Водночас велосипедисти та мотоциклісти позитивно оцінюють впровадження знака, зазначаючи, що це допоможе зменшити аварійність і створити комфортніші умови для пересування.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...