Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Цифрова трансформація транспорту: Реєстр ЄКМТ та нові можливості для перевізників
30. 08. 2024

Цифрова трансформація транспорту: Реєстр ЄКМТ та нові можливості для перевізників

30. 08. 2024

28 серпня на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних було запущено Реєстр дозволів, виданих в рамках Європейської конференції міністрів транспорту (ЄКМТ). Цей крок є частиною зусиль Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури щодо збільшення прозорості у транспортній сфері.

Призначення ЄКМТ-дозволів

Дозволи ЄКМТ надають можливість українським перевізникам здійснювати вантажні перевезення між країнами-учасницями цієї конференції без необхідності отримання окремих національних дозволів для кожної подорожі. Такий підхід значно спрощує процес міжнародного перевезення, економлячи час і ресурси бізнесу.

Реєстр дозволів ЄКМТ, доступний онлайн, дозволяє перевізникам перевіряти статус своїх дозволів у реальному часі. Завдяки відкритому API можна дізнатись, хто отримав дозвіл, а також ознайомитися зі статусом дозволів: “оформлений”, “готовий до видачі” або “виданий”.

Вплив на ринок і бізнес

Завдяки цьому реєстру перевізники можуть уникнути складних процедур отримання національних дозволів інших країн, що мінімізує витрати часу і ресурсів. За 2023 рік було розподілено 5 523 дозволи ЄКМТ на 2024 рік серед 1 769 перевізників. Така відкритість сприяє підвищенню довіри на ринку, оскільки будь-хто може перевірити справедливість процесу розподілу дозволів.

Опубліковані дані не містять інформації, яка може загрожувати національній безпеці України, що гарантує безпечне використання цих даних у бізнесі.

Окрім цього, було відкрито доступ до Ліцензійного реєстру, який містить інформацію про суб’єктів господарювання з чинними ліцензіями на перевезення, а також до реєстру вантажівок у системі єЧерга. Ця ініціатива реалізована у співпраці з Міністерством цифрової трансформації за підтримки проектів USAID і UK Dev, та за участі Фонду Східна Європа.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...