Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

THOR Industries та Harbinger презентували майбутнє автодомів: гібридний Class A Motorhome
09. 10. 2024

THOR Industries та Harbinger презентували майбутнє автодомів: гібридний Class A Motorhome

09. 10. 2024

У вересні 2024 року THOR Industries, найбільший у світі виробник автодомів, оголосив про створення першого у світі гібридного автодому класу A у співпраці з Harbinger Motors. Цей революційний транспортний засіб поєднує інновації в галузі електромобілів із зручністю традиційних RV, пропонуючи погляд у майбутнє екологічних подорожей без необхідності постійного підзаряджання.

Побудований на сучасному електричному шасі Harbinger, гібридний автодім має акумулятор на 140 кВт*год, який підтримується бензиновим генератором з низькими викидами, що заряджає систему, дозволяючи подолати до 800 км на одному заряді. Це рішення забезпечує можливість довгих поїздок без необхідності зупинок для частого заряджання. Також у автодомі встановлено сонячні панелі на даху, а заряджання можливе на швидкісних станціях постійного струму, що розширює можливості автономного перебування на природі.

Серед інших технологічних рішень: незалежна передня підвіска і система steer-by-wire, що забезпечують комфортне керування навіть для великих автодомів. Енергетична система дозволяє використовувати автодом як резервне джерело енергії для дому або заряджати інші пристрої, такі як електровелосипеди, роблячи його ідеальним варіантом для любителів активного відпочинку.

Очікується, що гібридний автодім буде доступний для комерційного продажу в 2025 році та отримає сертифікат транспортного засобу з низькими викидами (NZEV). Це дає можливість подорожувати екологічно та ефективно, не поступаючись комфортом і потужністю, які очікують користувачі автодомів.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...