Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Tesla запустить безпілотні таксі в Остіні вже цього літа
14. 02. 2025

Tesla запустить безпілотні таксі в Остіні вже цього літа

14. 02. 2025

Компанія Tesla готується запустити послугу роботаксі в Остіні, штат Техас, у червні 2025 року. Про це заявив генеральний директор компанії Ілон Маск під час звіту перед інвесторами.

Як працюватиме новий сервіс?

На початковому етапі Tesla використовуватиме власні автомобілі Model 3 і Model Y, оснащені першою версією безпілотного програмного забезпечення Full Self-Driving (FSD) без участі водія. Проте обіцяного спеціального автомобіля Cybercab, розробленого саме для безпілотних поїздок, поки не буде — його виробництво очікується не раніше 2026 року.

Чому Tesla вирішила запустити роботаксі?

Останнім часом компанія активно тестує автономні автомобілі на своїх заводах, зокрема у Фрімонті (Каліфорнія). Тепер Tesla планує вийти на ринок безпілотних таксі, розпочавши з Остіна, а згодом поширити цю послугу на інші міста США.

Конкуренція та виклики

Tesla не єдина компанія, яка розвиває безпілотний транспорт. Наприклад, Waymo вже кілька років пропонує подібний сервіс у містах США, таких як Фінікс, Сан-Франциско та Лос-Анджелес, і планує розширитися на Остін, Атланту та Майамі.

Tesla обіцяє ретельно контролювати запуск, щоб забезпечити максимальну безпеку для пасажирів та пішоходів. Ілон Маск підкреслив, що їхня система працює на основі штучного інтелекту, який не потребує складного картографування доріг, що має пришвидшити розгортання сервісу.

Що далі?

Якщо тестовий запуск в Остіні буде успішним, Tesla планує розширити сервіс на інші міста США до кінця 2025 року. У майбутньому компанія може дозволити власникам Tesla використовувати свої авто для перевезень у межах загальної мережі Tesla Network, фактично створюючи власний каршеринг.

Проте перш ніж це стане реальністю, компанія має вирішити кілька ключових питань: налагодити систему оплати та гарантувати, що автомобілі справді можуть безпечно пересуватися без водія.

Новини
Всі новини
Електромобілі та енергосистема України: чи загрожує масова електромобілізація блекаутом? Електромобілі та енергосистема України: чи загрожує масова електромобілізація блекаутом?

Розвиток електромобілів в Україні продовжує викликати палкі дискусії. Одні бачать у...

Alfa Romeo Tonale 2026: оновлений дизайн і відмова від гібридів Alfa Romeo Tonale 2026: оновлений дизайн і відмова від гібридів

Alfa Romeo представила оновлений Tonale 2026, який отримав модернізовану передню частину,...

Смертельні аварії електрокарів: що відомо про випадки із Xiaomi SU7, Tesla та іншими моделями Смертельні аварії електрокарів: що відомо про випадки із Xiaomi SU7, Tesla та іншими моделями

15 жовтня у китайському місті Ченду електрокар Xiaomi SU7 Ultra потрапив...

Новини
Всі новини
Електромобілі та енергосистема України: чи загрожує масова електромобілізація блекаутом? Електромобілі та енергосистема України: чи загрожує масова електромобілізація блекаутом?

Розвиток електромобілів в Україні продовжує викликати палкі дискусії. Одні бачать у...

Alfa Romeo Tonale 2026: оновлений дизайн і відмова від гібридів Alfa Romeo Tonale 2026: оновлений дизайн і відмова від гібридів

Alfa Romeo представила оновлений Tonale 2026, який отримав модернізовану передню частину,...

Автомобілі, які не підводять: бренди з репутацією безпроблемної експлуатації Автомобілі, які не підводять: бренди з репутацією безпроблемної експлуатації

На автомобільному ринку існує золоте правило: найкраще авто — це те,...