Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Спільне підприємство Ford в Туреччині з 2023 року почне виробляти електричні фургони
17. 03. 2021

Спільне підприємство Ford в Туреччині з 2023 року почне виробляти електричні фургони

17. 03. 2021

Спільне підприємство Ford в Туреччині з 2023 року почне виробляти електричні фургони

Ford Motor Co заявила у вівторок, що наступна версія її фургона Transit і включатиме повністю електричні та гібридні варіанти, а також версію з двигуном внутрішнього згоряння.

У компанії заявили, що наступна версія її фургона Transit для європейського ринку надійде у виробництво в Туреччині в 2023 році і буде побудована Ford Otosan, спільним підприємством американського автовиробника № 2 в Туреччині.
Як повідомляє Reuters – Ford Otosan також буде виробляти однотонний комерційний автомобіль для Volkswagen AG в рамках альянсу між Ford і німецьким автовиробником.

Ford є провідним брендом комерційних автомобілів в Європі з часткою в 15%, і протягом 56 років є лідером ринку комерційних фургонів в Великобританії.
Минулого місяця Ford заявив, що до 2030 року його модельний ряд легкових автомобілів в Європі буде повністю електричним.

Жорсткість цільових показників викидів CO2 в Європі і Китаї поєднується з поліпшенням технології акумуляторів, щоб забезпечити більший запас ходу при менших витратах, даючи комерційним електромобілям можливість опинитися під сонцем після довгих років очікування. Зростання обсягів електронної комерції в умовах пандемії також підвищує інтерес до комерційних електромобілів.

Ford робить ставку на те, що зможе отримати прибуток від продажу електричних фургонів підприємствам, які займаються доставкою, яким необхідно скоротити викиди вуглекислого газу.
У лютому Ford заявив, що вся його лінійка комерційних автомобілів буде пропонувати повністю електричні або підключаються гібридні версії до 2024 року. Очікується, що до 2030 року дві третини продажів комерційних автомобілів в Європі будуть повністю електричними або гібридними.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...