Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Сертифікація авто із Кореї
18. 08. 2021

Сертифікація авто із Кореї

18. 08. 2021

При купівлі та ввезенні авто із Кореї в Україну обов’язково потрібно пройти сертифікацію відповідності. Це стосується як нових так і вживаних автівок. Аби в подальшому без проблем розмитрини транспортний засіб та отримати українські державні номери необхідно оцінити стан самого авто та перевірити його відповідність європейським вимогам та нормам, які чинні на території нашої держави.

 

Запис на Сертифікацію онлайн
Відправити заявку – Оберіть послугу та місто

Записатись

 

Враховуючи те, що умови експлуатації корейських автівок відрізняються, отримання сертифікату відповідності є важливим етапом у процесі купівлі авто із-за кордону.

Під час сертифікації авто із Кореї перевіряється дотримання екологічних норм, стандарти систем безпеки, світлотехніка, гальмівна система, та інші важливі деталі які тим чи іншим чином впливають на безпеку експлуатації ТЗ на дорогах України.

Що потрібно аби отримати сертифікат відповідності автомобіля із Кореї?

  • Копії документів покупця (нового власника).
  • Документи підтверджуючі купівлю авто (договір купівлі-продажу або ж рахунок).
  • Документи підтверджуючі перетин митниці (МД-2, МД-6 декларації та посвідчення митної служби).
  • Техпаспорт машини.

Стандарти Євро 5 – вимоги до авто, на основі яких підтверджується відповідність євростандартам та дозволяється поставити авто на облік в Україні:

  • Оскільки у Європі заборонено тонування скла, світлова оптика, бічні і лобове скло не повинні мати тонування.
  • Передні габарити повинні бути білого кольору.
  • Покажчики поворотів жовтого кольору повинні бути закріплені на бокових дзеркалах або передніх крилах. Задні поворотники повинні бути жовтого кольору.
  • Задній протитуманний ліхтар повинен бути червоного кольору і вмикатись/вимикатись разом із ближнім світлом (при повторному включенні ближнього світла, задній протитуманний ліхтар вмикатись не повинен). Він не повинен мати живлення від передніх протитуманних фар та повинен мати індикатор роботи.
  • Швидкість повинна відображатись в кілометрах.
  • Стандарти викидів повинні відповідати мінімум Euro5.

Вартість проведення процедури сертифікації ТЗ із Кореї відповідності може відрізнятись в залежності від кількості проведених експертиз на екологічність. Перевірити авто на викиди можна по VIN-коду ще до того як ви його придбаєте.

По завершенню процедури сертифікації автомобіль ставлять на облік і отримують українські державні номерні знаки.

Новини
Всі новини
Як зберегти та перенести номерні знаки при продажу авто: роз’яснення МВС Як зберегти та перенести номерні знаки при продажу авто: роз’яснення МВС

Для багатьох водіїв номерні знаки — це не просто набір цифр,...

Чому для причепа потрібна окрема автоцивілка: пояснюємо на прикладах Чому для причепа потрібна окрема автоцивілка: пояснюємо на прикладах

Навіть якщо ваш причіп завжди їздить у парі з автомобілем, за...

Найпопулярніші легковики червня: що найчастіше купували українці Найпопулярніші легковики червня: що найчастіше купували українці

У червні 2025 року українці уклали понад 71 тисячу угод купівлі-продажу...

Новини
Всі новини
Як зберегти та перенести номерні знаки при продажу авто: роз’яснення МВС Як зберегти та перенести номерні знаки при продажу авто: роз’яснення МВС

Для багатьох водіїв номерні знаки — це не просто набір цифр,...

Чому для причепа потрібна окрема автоцивілка: пояснюємо на прикладах Чому для причепа потрібна окрема автоцивілка: пояснюємо на прикладах

Навіть якщо ваш причіп завжди їздить у парі з автомобілем, за...

Скільки споживають електромобілі на трасі: від Fiat до Mercedes G-класу Скільки споживають електромобілі на трасі: від Fiat до Mercedes G-класу

Попри постійне вдосконалення, електромобілі досі не ідеальні на трасі. Найбільше це...