Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Мінвідновлення спрощує вимоги до відкриття нових автобусних маршрутів
05. 07. 2024

Мінвідновлення спрощує вимоги до відкриття нових автобусних маршрутів

05. 07. 2024

Спростування Бюрократичних Перепон

Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України значно спростило вимоги для відкриття нових автобусних маршрутів, особливо міжнародних. З 20 травня 2024 року у співпраці зі Словаччиною були зняті деякі бюрократичні перешкоди, що дозволяє швидше запускати нові маршрути без необхідності мати паритетного партнера з іншої країни.

Впровадження Електронної Черги

Одним з основних кроків у спрощенні процесу стало впровадження електронної черги для перетину кордону, яка почала діяти з липня 2023 року. Ця система дозволяє перевізникам та пасажирам планувати точний час перетину кордону, що значно скорочує черги та підвищує зручність користування автобусами. З 12 лютого 2024 року електронна черга була поширена на всі пункти пропуску з країнами ЄС та Молдовою.

Зростання Пасажиропотоку

Спрощення вимог спрямоване на підтримку зростання пасажиропотоку, який значно збільшився в останні роки. Наприклад, у 2023 році кількість пасажирів, які перетинали кордон автобусами, становила близько 7,5 мільйонів осіб. Це показник значно більший порівняно з довоєнним періодом, коли у 2021 році автобусами за кордон виїхали лише 1,2 мільйона пасажирів.

Висновки

Зміни, впроваджені Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури, значно покращують умови для автобусних перевізників та пасажирів, зменшуючи бюрократичні перепони та підвищуючи зручність і ефективність перетину кордону. Це сприяє подальшому розвитку ринку міжнародних перевезень та задоволенню зростаючого попиту на ці послуги.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...