Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Стартап із Китаю Byton – банкрут: їм не вдалося випустити жодного електрокара
13. 07. 2023

Стартап із Китаю Byton – банкрут: їм не вдалося випустити жодного електрокара

13. 07. 2023

Китайсько-німецький бренд Byton, який був заснований у 2017 році колишніми керівниками Nissan та BMW, оголосив про своє банкрутство в Китаї.

У січні 2018 року стартап представив концепт свого першого електромобіля – Byton M-Byte, але через фінансові проблеми запуск серійного виробництва був кілька разів відкладений.
Остаточне рішення про долю бренду і його невипущеного автомобіля було прийнято минулого місяця.

  • За даними видання InsideEV’s, посилаючись на Pandaily, дві компанії, Nanjing Zhixing New Energy Vehicle Technology Development Co., Ltd. та Nanjing Zhixing Electric Vehicle Co., Ltd., пов’язані з Byton, подали справи про банкрутство 14 червня 2023 року.

electroavtomobil

Проблеми у Byton почалися в 2019 році, коли стартапу не вдалося успішно завершити раунд фінансування під керівництвом китайської групи FAW.

Після цього компанія зазнала змін в керівництві, а інвестиції у Byton припинив тайванський виробник електроніки Foxconn. Уряд Нанкіну, Китай також перестав фінансувати бренд. У 2021 році головний бізнес-підрозділ Nanjing Zhixing New Energy Vehicle Technology Development розпочав процедуру банкрутства.

Варто зазначити, що у жовтні 2019 року Byton все ж таки почав попереднє виробництво електрокросовера M-Byte.

Для цього був побудований новий завод у Нанкіні. Згадується, що стартапу вдалося отримати понад 50 000 попередніх замовлень на автомобіль. У середині 2020 року планувалося розпочати постачання кросовера в Китаї, а потім в Європі та Північній Америці. Однак через пандемію Covid-19 виробництво було призупинено. В квітні 2021 року намагалися відновити виробництво, але, схоже, без успіху.

Новини
Всі новини
Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...

Чому у світі не скрізь правосторонній рух: пояснення, яке дивує Чому у світі не скрізь правосторонній рух: пояснення, яке дивує

У більшості країн світу автомобілі рухаються правою частиною дороги, як і...

Автомобілісту на замітку: перелік обов’язкових речей у машині у 2026 році Автомобілісту на замітку: перелік обов’язкових речей у машині у 2026 році

У 2026 році українські водії повинні й надалі дотримуватися вимог Правил...

Новини
Всі новини
Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...

Чому у світі не скрізь правосторонній рух: пояснення, яке дивує Чому у світі не скрізь правосторонній рух: пояснення, яке дивує

У більшості країн світу автомобілі рухаються правою частиною дороги, як і...

Підроблені документи на авто: яке покарання передбачене законом і як не стати жертвою шахраїв Підроблені документи на авто: яке покарання передбачене законом і як не стати жертвою шахраїв

В Україні дедалі частіше фіксують випадки підроблення документів, пов’язаних із транспортними...