Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Ринок пального в Україні: що відбувається із постачанням палива
06. 12. 2022

Ринок пального в Україні: що відбувається із постачанням палива

06. 12. 2022

Східна Європа та Середземномор’я досі має досить складну ситуацію на ринку дизпалива.

Трейдери Європи та імпортери України звертають увагу, що обсяги дизельного пального в регіоні обмежені, що стає причиною зростання цін.

За Болгарією протягом тижні всі трейдери уважно слідкували, оскільки експорт пального з цієї країни припинився. Очікувалось рішення влади стосовно експорту із заводу Лукойл у місті Бургас. Цей нафтопереробний завод працює тільки на російській нафті, а це відповідно до умов Європейського нафтового ембарго, має заборону на експорт готової продукції. Проте, Болгарія отримала виняток із цього ембарго. Сам же “Лукойл” повідомив, що буде змушений зупиняти роботу заводу по причині збитковості та відсутності можливості реалізації всієї продукції на внутрішньому ринку країни.

Зупинка експорту від Болгарії стала причиною зростання премій, які за останні декілька днів зросли втричі порівняно з листопадом (було $110-130, стало $150-180).

Складнощів додають ще й погодні умови у Чорному морі, що стає причиною затримки танкерів.

Турецькі порти також мають не стабільну ситуацію, українські покупці не задоволені якістю дизельного пального із нафтопереробного заводу Star (власність Socar), оскільки вони не справляються із морозостійкістю.

Ситуація з постачанням через море, має покращитись у грудні, оскільки очікують великі партії пального у Середземноморські порти.

Щодо Польщі, то там виникають складнощі із транспортуванням продуктів з Німеччини та Балтики, причина – завантаженість польської залізниці. Навіть попри деякі пропозиції купити продукт із націнкою у $200, це було неможливим по причині відсутності самого продукту.

Проблему для всіх створює перехід нафтопереробних заводів Європи із важкої російської нафти на сорти, які є легшими.

Це зменшує виписку авіа- та дизпального. Доки ринок адаптуватиметься до таких змін, напруга триватиме ще найближчі місяці.

Новини
Всі новини
Легендарний 1958 Dual-Ghia: рідкісний конвертований автомобіль Rat Pack на аукціоні Легендарний 1958 Dual-Ghia: рідкісний конвертований автомобіль Rat Pack на аукціоні

На аукціон Bring a Trailer виставлений рідкісний кабріолет Dual-Ghia 1958 року...

Plug-in гібриди не такі «зелені», як здаються: чого чекати українцям Plug-in гібриди не такі «зелені», як здаються: чого чекати українцям

Популярні plug-in гібриди — авто з електродвигуном і бензиновим мотором —...

У «Дії» не видно водійські права: що робити водіям У «Дії» не видно водійські права: що робити водіям

Все більше українців користуються цифровими документами у застосунку «Дія», однак іноді...

Новини
Всі новини
Легендарний 1958 Dual-Ghia: рідкісний конвертований автомобіль Rat Pack на аукціоні Легендарний 1958 Dual-Ghia: рідкісний конвертований автомобіль Rat Pack на аукціоні

На аукціон Bring a Trailer виставлений рідкісний кабріолет Dual-Ghia 1958 року...

Plug-in гібриди не такі «зелені», як здаються: чого чекати українцям Plug-in гібриди не такі «зелені», як здаються: чого чекати українцям

Популярні plug-in гібриди — авто з електродвигуном і бензиновим мотором —...

Електромобілі та енергосистема України: чи загрожує масова електромобілізація блекаутом? Електромобілі та енергосистема України: чи загрожує масова електромобілізація блекаутом?

Розвиток електромобілів в Україні продовжує викликати палкі дискусії. Одні бачать у...