Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Ринок пального в Україні: що відбувається із постачанням палива
06. 12. 2022

Ринок пального в Україні: що відбувається із постачанням палива

06. 12. 2022

Східна Європа та Середземномор’я досі має досить складну ситуацію на ринку дизпалива.

Трейдери Європи та імпортери України звертають увагу, що обсяги дизельного пального в регіоні обмежені, що стає причиною зростання цін.

За Болгарією протягом тижні всі трейдери уважно слідкували, оскільки експорт пального з цієї країни припинився. Очікувалось рішення влади стосовно експорту із заводу Лукойл у місті Бургас. Цей нафтопереробний завод працює тільки на російській нафті, а це відповідно до умов Європейського нафтового ембарго, має заборону на експорт готової продукції. Проте, Болгарія отримала виняток із цього ембарго. Сам же “Лукойл” повідомив, що буде змушений зупиняти роботу заводу по причині збитковості та відсутності можливості реалізації всієї продукції на внутрішньому ринку країни.

Зупинка експорту від Болгарії стала причиною зростання премій, які за останні декілька днів зросли втричі порівняно з листопадом (було $110-130, стало $150-180).

Складнощів додають ще й погодні умови у Чорному морі, що стає причиною затримки танкерів.

Турецькі порти також мають не стабільну ситуацію, українські покупці не задоволені якістю дизельного пального із нафтопереробного заводу Star (власність Socar), оскільки вони не справляються із морозостійкістю.

Ситуація з постачанням через море, має покращитись у грудні, оскільки очікують великі партії пального у Середземноморські порти.

Щодо Польщі, то там виникають складнощі із транспортуванням продуктів з Німеччини та Балтики, причина – завантаженість польської залізниці. Навіть попри деякі пропозиції купити продукт із націнкою у $200, це було неможливим по причині відсутності самого продукту.

Проблему для всіх створює перехід нафтопереробних заводів Європи із важкої російської нафти на сорти, які є легшими.

Це зменшує виписку авіа- та дизпального. Доки ринок адаптуватиметься до таких змін, напруга триватиме ще найближчі місяці.

Новини
Всі новини
Електромобілі в Україні: скільки їх насправді та чому країна розвивається нерівномірно Електромобілі в Україні: скільки їх насправді та чому країна розвивається нерівномірно

Попри активні розмови про електрифікацію транспорту та зростання продажів електромобілів, реальна...

Ford знову відкликає автомобілі: під ризиком електрокари, пікапи та гібриди Ford знову відкликає автомобілі: під ризиком електрокари, пікапи та гібриди

Компанія Ford оголосила одразу про кілька сервісних кампаній у США, які...

Що покриває автоцивілка в Україні та чому водіям варто мати окреме медичне страхування Що покриває автоцивілка в Україні та чому водіям варто мати окреме медичне страхування

Усі власники автомобілів в Україні зобов’язані мати поліс ОСЦПВ — обов’язкове...

Новини
Всі новини
Електромобілі в Україні: скільки їх насправді та чому країна розвивається нерівномірно Електромобілі в Україні: скільки їх насправді та чому країна розвивається нерівномірно

Попри активні розмови про електрифікацію транспорту та зростання продажів електромобілів, реальна...

Ford знову відкликає автомобілі: під ризиком електрокари, пікапи та гібриди Ford знову відкликає автомобілі: під ризиком електрокари, пікапи та гібриди

Компанія Ford оголосила одразу про кілька сервісних кампаній у США, які...

Пальне в Україні знову подорожчає: чого чекати водіям з 2026 року Пальне в Україні знову подорожчає: чого чекати водіям з 2026 року

Початок 2026 року ознаменується новим витком зростання цін на пальне в...