Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Ринок пального в Україні: що відбувається із постачанням палива
06. 12. 2022

Ринок пального в Україні: що відбувається із постачанням палива

06. 12. 2022

Східна Європа та Середземномор’я досі має досить складну ситуацію на ринку дизпалива.

Трейдери Європи та імпортери України звертають увагу, що обсяги дизельного пального в регіоні обмежені, що стає причиною зростання цін.

За Болгарією протягом тижні всі трейдери уважно слідкували, оскільки експорт пального з цієї країни припинився. Очікувалось рішення влади стосовно експорту із заводу Лукойл у місті Бургас. Цей нафтопереробний завод працює тільки на російській нафті, а це відповідно до умов Європейського нафтового ембарго, має заборону на експорт готової продукції. Проте, Болгарія отримала виняток із цього ембарго. Сам же “Лукойл” повідомив, що буде змушений зупиняти роботу заводу по причині збитковості та відсутності можливості реалізації всієї продукції на внутрішньому ринку країни.

Зупинка експорту від Болгарії стала причиною зростання премій, які за останні декілька днів зросли втричі порівняно з листопадом (було $110-130, стало $150-180).

Складнощів додають ще й погодні умови у Чорному морі, що стає причиною затримки танкерів.

Турецькі порти також мають не стабільну ситуацію, українські покупці не задоволені якістю дизельного пального із нафтопереробного заводу Star (власність Socar), оскільки вони не справляються із морозостійкістю.

Ситуація з постачанням через море, має покращитись у грудні, оскільки очікують великі партії пального у Середземноморські порти.

Щодо Польщі, то там виникають складнощі із транспортуванням продуктів з Німеччини та Балтики, причина – завантаженість польської залізниці. Навіть попри деякі пропозиції купити продукт із націнкою у $200, це було неможливим по причині відсутності самого продукту.

Проблему для всіх створює перехід нафтопереробних заводів Європи із важкої російської нафти на сорти, які є легшими.

Це зменшує виписку авіа- та дизпального. Доки ринок адаптуватиметься до таких змін, напруга триватиме ще найближчі місяці.

Новини
Всі новини
Техогляд авто 2024: хто має обов’язково його пройти в Україні Техогляд авто 2024: хто має обов’язково його пройти в Україні

Техогляд автомобіля – важливий елемент забезпечення безпеки на дорогах. У 2024...

Рідкісний Toyota 4Runner 1991 року на аукціоні Bring a Trailer Рідкісний Toyota 4Runner 1991 року на аукціоні Bring a Trailer

На аукціоні Bring a Trailer представили унікальний Toyota 4Runner 1991 року...

Особливий Porsche 911 Dakar: фінальний автомобіль серії Особливий Porsche 911 Dakar: фінальний автомобіль серії

Porsche завершила виробництво обмеженої серії моделі 911 Dakar, випустивши останній, абсолютно...

Новини
Всі новини
Техогляд авто 2024: хто має обов’язково його пройти в Україні Техогляд авто 2024: хто має обов’язково його пройти в Україні

Техогляд автомобіля – важливий елемент забезпечення безпеки на дорогах. У 2024...

Рідкісний Toyota 4Runner 1991 року на аукціоні Bring a Trailer Рідкісний Toyota 4Runner 1991 року на аукціоні Bring a Trailer

На аукціоні Bring a Trailer представили унікальний Toyota 4Runner 1991 року...

2025 Lexus RZ: Нові базові моделі з суттєвим зниженням цін 2025 Lexus RZ: Нові базові моделі з суттєвим зниженням цін

У 2025 році Lexus значно змінює ціни на свої електричні моделі...