
Renault Duster проти Toyota Land Cruiser Prado: хто краще справився з бездоріжжям?
Популярний блогер Метт Вотсон з YouTube-каналу Carwow вирішив порівняти два позашляховики — бюджетний Renault Duster та дорогий Toyota Land Cruiser Prado 250 — на бездоріжжі.
Ціна та головні характеристики
- Renault Duster — один із найдоступніших кросоверів у Європі. Його ціна у Великій Британії стартує від ?23 550 ($30 400).
- Toyota Land Cruiser Prado 250 — повноцінний позашляховик преміум-класу, який коштує значно дорожче — від ?74 995 ($96 800).
Що відрізняє ці моделі?
- Вага: Duster значно легший — 1390 кг проти 2335 кг у Land Cruiser.
- Кліренс: Duster має дорожній просвіт 217 мм, а Prado — 205 мм.
- Двигун: Toyota оснащена 2,8-літровим турбодизелем (201 к.с.), тоді як у Duster під капотом 1,2-літровий м’який гібрид (130 к.с.).
- Позашляхові функції: Land Cruiser має блокування диференціалів, понижену передачу та спеціальні режими для бездоріжжя.
Як пройшли випробування?
Автомобілі перевірили на складних трасах: підйоми, спуски та їзда по бездоріжжю. Toyota завдяки своїм технологіям була більш стійкою на складних ділянках, але Duster також показав відмінні результати завдяки меншій вазі та маневреності.
Попри всі переваги Land Cruiser, Duster здивував тим, що подекуди показував кращу керованість і легше справлявся з перешкодами.
Підсумок
Toyota Land Cruiser Prado 250 — безперечний лідер у позашляхових умовах, але висока ціна робить його недоступним для багатьох. Водночас Renault Duster — відмінний вибір для тих, хто шукає бюджетний, але надійний кросовер з хорошими можливостями для бездоріжжя.