Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Реформи в «автоцивілці» неминучі
01. 12. 2022

Реформи в «автоцивілці» неминучі

01. 12. 2022

Національний Банк представив концепцію реформування «ОСЦПВ»

Законодавчі пропозиції подано страховому ринку до нової редакції ЗУ «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів».

НБУ повідомляє, що головною метою змін є підвищення рівня захищеності постраждалих у ДТП та впровадження механізму захисту громадян відповідно до вимог законодавства Євросоюзу. Зокрема це стосується Директиви Motor Insurance 2009/103/ЄС.

НБУ пропонує:

Поступове збільшення страхових сум.

Протягом наступних шести-семи років пропонується поступово збільшити страхову суму за збитки, заподіяні майну потерпілих, до 1,3 млн. євро (зі 160 тис. грн.) і до 6,45 млн. євро (з 320 тис. грн.) – за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю потерпілих.

Удосконалення системи відшкодування збитків, завданих потерпілим.

Пропонується обов’язкове пряме врегулювання страхових випадків для всіх страховиків (тепер добровільно). Страхувальник-постраждалий зможе безпосередньо звертатися до страхової компанії.

Вільне ціноутворення для страховиків.

Планується запровадити ринкові механізми визначення цінової політики страховиками. Страхові компанії самостійно визначатимуть ціни в залежності від ризиків, що забезпечить чесну конкуренцію на ринку.

Суттєве оновлення підходів до розрахунку виплат при втраті життя та здоров’я.

НБУ пропонує запровадити ануїтетні виплати потерпілим (зараз одноразові).

Посилення гарантійних та інформаційних функцій Моторного (транспортного) страхового бюро України.

Пропонується впорядкувати систему корпоративного управління МТСБУ відповідно до стандартів транспарентності, передбачуваності, збалансованості та відповідальності за ухвалені рішення, а також посилити державний нагляд за його діяльністю з боку НБУ.

Новини
Всі новини
Скільки коштує пригнати авто з Європи у 2025 році: детальний розрахунок Скільки коштує пригнати авто з Європи у 2025 році: детальний розрахунок

У 2025 році все більше українців обирають купівлю вживаних автомобілів у...

5 поширених міфів про шини для кросоверів: що варто знати водіям 5 поширених міфів про шини для кросоверів: що варто знати водіям

Кросовери залишаються одними з найпопулярніших автомобілів в Україні, але разом із...

В Україні спростили отримання прав на керування вантажівками з причепом В Україні спростили отримання прав на керування вантажівками з причепом

Кабінет Міністрів ухвалив зміни, які полегшують отримання водійських прав категорії СЕ...

Новини
Всі новини
Скільки коштує пригнати авто з Європи у 2025 році: детальний розрахунок Скільки коштує пригнати авто з Європи у 2025 році: детальний розрахунок

У 2025 році все більше українців обирають купівлю вживаних автомобілів у...

5 поширених міфів про шини для кросоверів: що варто знати водіям 5 поширених міфів про шини для кросоверів: що варто знати водіям

Кросовери залишаються одними з найпопулярніших автомобілів в Україні, але разом із...

Седани повертають інтерес: новий Kia K4 вже представлений Седани повертають інтерес: новий Kia K4 вже представлений

Світ автомобілів дедалі більше заповнюють кросовери, але седани ще тримають позиції....