Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Паски безпеки – хто сплатить штраф?
08. 04. 2021

Паски безпеки – хто сплатить штраф?

08. 04. 2021

Мало хто з водіїв звертає увагу на те, чи використовують пасажири ремені безпеки в його автомобілі під час поїздки.
Ймовірно, це відбувається тому що далеко не кожен водій поінформований про те, що він особисто несе персональну відповідальність за порушення пасажиром правил проїзду в його автомобілі.

ПДР зобов’язують всіх учасників дорожнього руху використовувати ремені безпеки під час руху, де конструкція транспортного засобу передбачає їх установку (п.п.5.1.б). Іншими словами, в автомобілі під час руху, кожен пасажир повинен бути пристебнутий. Виняток становлять тільки конструкційні особливості.

Одночасно, Правила зобов’язують і водія особисто використовувати ремені безпеки, а також не перевозити пасажирів, не пристебнутих ременями (п.п.2.3.в).

Це зобов’язує водія не тільки самому користуватися ременями безпеки, а також стежити, чи пристебнуті пасажири, яких він перевозить. Водій не має права починати рух якщо хоч один пасажир не пристебнутий, або відмовляється пристебнути ремінь.

За порушення Правил користування пасками безпеки передбачений штраф в розмірі 510 грн. (ч.5 ст.121 КпАП). Штраф може отримати як водій, який перевозив не пристебнутого пасажира, так і сам пасажир, який їхав в автомобілі без використання ременів безпеки.

Якщо ж факти перевезення пасажирів, не пристебнутих ременями безпеки, будуть виявлено поліцією при оформленні дорожньо-транспортної пригоди з відповідними наслідками, то водій може отримати судимість на підставі 286 ст. Кримінального кодексу.

Тому, з метою недопущення таких наслідків, перед початком руху водій повинен переконатися чи всі пасажири автомобіля пристебнуті. І тільки після цього здійснювати рух.

Новини
Всі новини
Безпека за кермом: як водіям зменшити ризик аварій на українських дорогах Безпека за кермом: як водіям зменшити ризик аварій на українських дорогах

Попри розвиток інфраструктури та впровадження нових сервісів, дорожньо-транспортні пригоди й надалі...

Авторинок України у листопаді 2025 року: регіональна активність і нові перекоси Авторинок України у листопаді 2025 року: регіональна активність і нові перекоси

Листопадові підсумки авторинку показали, що автомобільна активність в Україні розвивається одразу...

МВС роз’яснило порядок нанесення графічних елементів на індивідуальні номерні знаки МВС роз’яснило порядок нанесення графічних елементів на індивідуальні номерні знаки

Головний сервісний центр МВС повідомив, що українське законодавство дозволяє власникам транспортних...

Новини
Всі новини
Безпека за кермом: як водіям зменшити ризик аварій на українських дорогах Безпека за кермом: як водіям зменшити ризик аварій на українських дорогах

Попри розвиток інфраструктури та впровадження нових сервісів, дорожньо-транспортні пригоди й надалі...

Авторинок України у листопаді 2025 року: регіональна активність і нові перекоси Авторинок України у листопаді 2025 року: регіональна активність і нові перекоси

Листопадові підсумки авторинку показали, що автомобільна активність в Україні розвивається одразу...

Вийшов документальний фільм про Mercedes-Benz: від витоків марки до електричного G-Class Вийшов документальний фільм про Mercedes-Benz: від витоків марки до електричного G-Class

У світ вийшов новий документальний фільм, присвячений історії Mercedes-Benz. Стрічка охоплює...