Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Паски безпеки – хто сплатить штраф?
08. 04. 2021

Паски безпеки – хто сплатить штраф?

08. 04. 2021

Мало хто з водіїв звертає увагу на те, чи використовують пасажири ремені безпеки в його автомобілі під час поїздки.
Ймовірно, це відбувається тому що далеко не кожен водій поінформований про те, що він особисто несе персональну відповідальність за порушення пасажиром правил проїзду в його автомобілі.

ПДР зобов’язують всіх учасників дорожнього руху використовувати ремені безпеки під час руху, де конструкція транспортного засобу передбачає їх установку (п.п.5.1.б). Іншими словами, в автомобілі під час руху, кожен пасажир повинен бути пристебнутий. Виняток становлять тільки конструкційні особливості.

Одночасно, Правила зобов’язують і водія особисто використовувати ремені безпеки, а також не перевозити пасажирів, не пристебнутих ременями (п.п.2.3.в).

Це зобов’язує водія не тільки самому користуватися ременями безпеки, а також стежити, чи пристебнуті пасажири, яких він перевозить. Водій не має права починати рух якщо хоч один пасажир не пристебнутий, або відмовляється пристебнути ремінь.

За порушення Правил користування пасками безпеки передбачений штраф в розмірі 510 грн. (ч.5 ст.121 КпАП). Штраф може отримати як водій, який перевозив не пристебнутого пасажира, так і сам пасажир, який їхав в автомобілі без використання ременів безпеки.

Якщо ж факти перевезення пасажирів, не пристебнутих ременями безпеки, будуть виявлено поліцією при оформленні дорожньо-транспортної пригоди з відповідними наслідками, то водій може отримати судимість на підставі 286 ст. Кримінального кодексу.

Тому, з метою недопущення таких наслідків, перед початком руху водій повинен переконатися чи всі пасажири автомобіля пристебнуті. І тільки після цього здійснювати рух.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...