
Наступне покоління Nissan GT-R отримає гібридний двигун і з’явиться через 3–5 років
Nissan не планує прощатися з легендарним спорткаром GT-R. Нова модель, яку вже називають R36, отримає не повністю електричну, а гібридну силову установку. Це підтвердив Понз Пандікутіра — керівник планування Nissan у Північній Америці, під час автосалону в Нью-Йорку.
За словами Пандікутіри, компанія розглядала варіант повністю електричного GT-R і навіть створила кілька прототипів. Але на практиці такі авто не можуть довго витримувати інтенсивні навантаження на треку — наприклад, електроверсія змогла проїхати лише одне коло Нюрбургрінга, після чого її довелося довго заряджати. Тому в Nissan вирішили, що це не відповідає духу справжнього GT-R.
Очікується, що нове покоління буде працювати на базі 3,5-літрового V6 з турбонаддувом, який вже зараз відповідає екологічним нормам до 2032 року. Двигун буде доповнений електромотором, але який саме тип гібрида оберуть — звичайний чи з можливістю підзарядки від розетки — поки не вирішено. Представник компанії зазначив, що для трекових навантажень краще підходить звичайна гібридна схема.
Також з’явилася цікава інформація про можливу співпрацю з Honda. Nissan не виключає, що новий GT-R може мати спільну платформу з наступним Acura NSX. Однак це не означає, що обидві моделі будуть однаковими — мова йде лише про технічну основу, як це робить Aston Martin з моторами від Mercedes-Benz.
Нове покоління GT-R обіцяють представити вже в найближчі 3–5 років. Поки що виробництво нинішньої моделі R35 завершено, і замовити її вже неможливо — тож фанатам доведеться трохи зачекати.