Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Lotus презентує концепт Theory 1: інноваційний електричний спорткар
23. 09. 2024

Lotus презентує концепт Theory 1: інноваційний електричний спорткар

23. 09. 2024

Lotus представила свій новий концепт Theory 1, що є частиною серії дизайнерських досліджень Lotus Theory. Цей футуристичний електричний спорткар вражає не лише дизайном, але й передовими технологіями, інтегрованими в його структуру.

Основні характеристики Lotus Theory 1:

Електрична трансмісія: Theory 1 оснащений системою повного приводу з вражаючою потужністю 986 кінських сил, що дозволяє розганятися з 0 до 100 км/год менш ніж за 2.5 секунди. Незважаючи на неймовірну швидкість, його запас ходу складає лише 250 миль (приблизно 400 км) завдяки 70.0 кВт·год акумулятору.

Легковагова конструкція: Відданість Lotus принципу зниження ваги проявляється в використанні переробленого вуглецевого волокна для кузова та композитних полікарбонатних матеріалів. Загальна вага автомобіля становить менше 1600 кг, а акумулятор та електромотори виконують функції структурних елементів, що дозволяє уникнути додаткової рами.

Інноваційний дизайн та технології: Інтер’єр автомобіля виконано у конфігурації з трьома сидіннями, де водій розташований посередині, що нагадує McLaren F1. Програмне забезпечення під брендом Lotuswear включає передовий тактильний зворотний зв’язок та яскраве освітлення. Унікальна особливість: кермо вібрує, допомагаючи водію в поворотах.

Аеродинаміка та охолодження: Дизайн автомобіля забезпечує високу аеродинаміку: ніс направляє повітря через днище для покращення охолодження, а задній спойлер інтегровано в підвіску та моторний вузол, використовуючи підвіску на тязі, натхненну автогонками.

Хоча Theory 1 залишається концептом, деякі його елементи можуть знайти застосування в майбутніх виробничих моделях, таких як Lotus Type 135.

 

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...