Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Лобіювання ринку вживаних автомобілів: критика асоціації автоімпортерів законопроекту щодо розмитнення у «Дії»
08. 02. 2023

Лобіювання ринку вживаних автомобілів: критика асоціації автоімпортерів законопроекту щодо розмитнення у «Дії»

08. 02. 2023

Комітет парламенту підтримав законопроекти №7466 та 7468, в яких йдеться про розмитнення авто через сервіс «Дія».

Наступним кроком є прийняття депутатами цих законопроектів у сесійній залі.

Як ми вже писали, Розмитнення автомобілів в сервісі «Дію» взято за основу для законопроектів.

Всеукраїнська Асоціація імпортерів та дилерів авто (ВААІД) має багато заперечень до вищевказаних законопроектів та вважає, що це може стати причиною руйнування авторинку та позбавлення України перспектив інвестування у автомобільний бізнес.

З офіційної заяви ВААІД

Виникає питання чи стане новий механізм розмитнення авто, що ввозять в Україну, зручністю перейшовши у цифровий формат чи стане випробуванням для бюджету країни та авторинку.

Міністерство цифрової трансформації розробило нову модель оподаткування та митного оформлення транспортних засобів, які ввозять на територію України. Комітет ВР України з питань податкової та митної політики ухвалив проекти законів № 7466 та 7468.

Всеукраїнська асоціація автомобільних імпортерів та дилерів підтримує необхідність зробити ці процедури прозорими, простішими та цифровізованими. Проте зі свого боку ВААІД мають зауваження та пропозиції до проектів.

mekhanizm_obchyslennia_podatkiv_ta_mytnykh_platezhiv

Позиція Всеукраїнської Асоціації імпортерів та дилерів авто

На думку ВААІД запропоновані зміни механізму обчислення податків та митних платежів не відповідають:

  • правилам Світової організації торгівлі щодо імплементації європейського законодавства з питань оподаткування та митниці. Частина визначення митної вартості як бази оподаткування податку на додану вартість при ввозі товарів на територію країни.
  • зобов’язанням, які взяла на себе Україна підписуючи Угоду про асоціацію з Євросоюзом. Частина щодо екологічних стандартів.

Також це вплине на надходження до Державного бюджету. Запропоновані зміни зменшать надходження від сплати збору до Пенсійного фонду України при першій реєстрації транспортного засобу. Станом на сьогодні бюджет України наповнює цей збір завдяки всім новим та вживаним авто, коли їх ввозять на територію України.

Зміни змотивують ввезення в Україну авто, вік яких становитиме від 5 до 10 та від 10 до 15 років. Така вікова категорія з’явиться через пропозицію встановлення розміру базової ставки акцизного збору, який залежатиме від віку авто. Тобто, чим авто старіше, тим меншний буде на нього акциз.

Це може стати причиною зменшення надходжень до держбюджету. Офіційні імпортери та дилери, які не мінімізують податки із своїх фірм, постраждають від таких змін.

За словами представників ВААІД, деякі пункти в проектах законів суперечливі та нелогічні. Встановлення різниці у віці транспортних засобів, які ввозяться фізичними та юридичними особами і їх звільняють від оподаткування митом на ввезення.

Зміни запропоновані у законопроекті можуть стати причинами втрати міжнародних інвесторів для України після війни. Потенціал для іноземних бізнесів буде великим заходити в Україну, оскільки та території рф багато підприємств, які працювали як на внутрішній так і на зовнішній ринок, згорнули свою роботу. Проте, інвестори, які матимуть серйозні та довгострокові плани, матимуть проблеми із розумінням моделі оподаткування ввезення транспортних засобів в Україні, яка суттєво відрізнятиметься від прийнятих в ЄС. Це може стати суттєвою перешкодою.

vvezennia_v_ukrainu_avto

Всеукраїнська асоціація автомобільних імпортерів та дилерів вважає, що законопроекти №7466 та 7468 потребують доопрацювання та готові надати свої поправки.

Метою є не допустити втрат для держбюджету України впроваджуючи зміни у складних для країни період.

Новини
Всі новини
Dainese показав новинки для мотоциклістів на виставці EICMA 2024 Dainese показав новинки для мотоциклістів на виставці EICMA 2024

На виставці EICMA 2024 Група Dainese представила свої останні інновації, орієнтуючись...

Harley-Davidson та MotoGP: Баггери на міжнародній гоночній сцені Harley-Davidson та MotoGP: Баггери на міжнародній гоночній сцені

Гонки на баггерах, великих мотоциклах з багажниками, які в основному призначені...

Оновлений Lexus ES 2025 Оновлений Lexus ES 2025

Модель отримала новий стиль із сучасними фарами, що мають перевернуту галочку...

Новини
Всі новини
Dainese показав новинки для мотоциклістів на виставці EICMA 2024 Dainese показав новинки для мотоциклістів на виставці EICMA 2024

На виставці EICMA 2024 Група Dainese представила свої останні інновації, орієнтуючись...

Harley-Davidson та MotoGP: Баггери на міжнародній гоночній сцені Harley-Davidson та MotoGP: Баггери на міжнародній гоночній сцені

Гонки на баггерах, великих мотоциклах з багажниками, які в основному призначені...

Техогляд авто 2024: хто має обов’язково його пройти в Україні Техогляд авто 2024: хто має обов’язково його пройти в Україні

Техогляд автомобіля – важливий елемент забезпечення безпеки на дорогах. У 2024...