Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Криклій розповів, коли введуть обов’язковий техогляд
09. 10. 2020

Криклій розповів, коли введуть обов’язковий техогляд

09. 10. 2020

У 2022 році український уряд планує повернути обов’язкове ТО автомобілів, яке скасували ще далекого 2011 г. Це необхідно задля впровадження асоціацію з Євросоюзом.
Криклій зазначає, що відповідний закон вже розробляється, але з ним виникли деякі складності.
На даний момент обов’язковий технічний огляд зобов’язані проходити тільки власники комерційного автотранспорту.
За словами експертів, запустити законопроект не можуть через неузгодженість з Державної регуляторної службою.
Незважаючи на це, Владислав Криклій підкреслив, що Міністерство інфраструктури буде всіма силами просувати цей закон на урядовому рівні.
Міністр зазначив, що, згідно з домовленістю про асоціацію з Євросоюзом, обов’язковий технічний огляд автотранспорту важливо повернути до 2022 р В іншому випадку угода може не відбутися.
Також Криклій зазначив, що ТО вже перетворився в приватний бізнес, яким займаються понад 650 компаній по всій Україні. При цьому, держава має мінімальний вплив на цю сферу.
Хочемо нагадати, що техогляд був обов’язковий до 2011 року. Потім його зняли для приватного автотранспорту і залишили тільки для машин, які застосовуються в перевезенні людей і регулярних перевезеннях вантажів.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...