Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Київ оголошує війну заторам за допомогою інтелектуальної транспортної системи (ІТС)
19. 05. 2021

Київ оголошує війну заторам за допомогою інтелектуальної транспортної системи (ІТС)

19. 05. 2021

Про це повідомив заступник голови КМДА Костянтин Усов. За його словами, ця система зможе скоротити затори в місті майже на 30%.

До такого висновку прийшли після консультацій зі світовими компаніями, що мають досвід впровадження інтелектуальних транспортних систем. Вони підтвердили, що навіть в такому великому місті, як Київ, не складно швидко побудувати систему аналізу і інтелектуального управління трафіком.

Заступник голови зазначив, що за умови якісного управління трафіком існуюча вулично-дорожня мережа Києва має додатковий резерв для підвищення пропускної здатності майже на одну третину. Це означає, що при нинішній кількості жителів, громадяни зможуть витрачати на третину менше часу, щоб доїхати до місця роботи або додому. Крім того ІТС допоможе організувати роботу комунального транспорту і точно прогнозувати час прибуття автобусів, маршруток, трамваїв і тролейбусів.

Управління смарт-системою передбачається Центром організації дорожнього руху. Працівники Центру мають доступ приблизно до 6000 камер відеоспостереження для моніторингу транспортних потоків в Києві.

«Ця інтелектуальна система зможе передбачити пробку ще до того, як вона виникне, і перенаправити автомобільні потоки на менш завантажені ділянки доріг. Для цього не потрібні капітальні фінансові вкладення в будівництво розв’язок. Це можливо зробити тільки завдяки інтелектуальним математичним рішенням і новим технологіям управління трафіком. Такі рішення є алгоритмічно складними, вони проводяться не людьми, а програмними комплексами, штучним інтелектом, який в режимі онлайн збирає масив інформації, аналізує його і автоматично приймає рішення щодо оптимізації трафіку », – додав Костянтин Усов.

Новини
Всі новини
Як зберегти та перенести номерні знаки при продажу авто: роз’яснення МВС Як зберегти та перенести номерні знаки при продажу авто: роз’яснення МВС

Для багатьох водіїв номерні знаки — це не просто набір цифр,...

Чому для причепа потрібна окрема автоцивілка: пояснюємо на прикладах Чому для причепа потрібна окрема автоцивілка: пояснюємо на прикладах

Навіть якщо ваш причіп завжди їздить у парі з автомобілем, за...

Найпопулярніші легковики червня: що найчастіше купували українці Найпопулярніші легковики червня: що найчастіше купували українці

У червні 2025 року українці уклали понад 71 тисячу угод купівлі-продажу...

Новини
Всі новини
Як зберегти та перенести номерні знаки при продажу авто: роз’яснення МВС Як зберегти та перенести номерні знаки при продажу авто: роз’яснення МВС

Для багатьох водіїв номерні знаки — це не просто набір цифр,...

Чому для причепа потрібна окрема автоцивілка: пояснюємо на прикладах Чому для причепа потрібна окрема автоцивілка: пояснюємо на прикладах

Навіть якщо ваш причіп завжди їздить у парі з автомобілем, за...

Скільки споживають електромобілі на трасі: від Fiat до Mercedes G-класу Скільки споживають електромобілі на трасі: від Fiat до Mercedes G-класу

Попри постійне вдосконалення, електромобілі досі не ідеальні на трасі. Найбільше це...