Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Які шість доріг в Україні можуть стати платними?
22. 10. 2020

Які шість доріг в Україні можуть стати платними?

22. 10. 2020

Україну чекає реалізація пілотних проектів ДПП на дорогах. Зовсім скоро (29 жовтня) презентують першу програму ДПП (державно-приватного партнерства) для автомагістралей України. На заході представлять шість пілотних проектів з реалізованим механізмом державно-приватного партнерства.

Як повідомляють першоджерела, презентація пройде за участю Міністра інфраструктури України Владислава Криклій, голови державного агентства автомобільних доріг України Олександра Кубракова, керівника IFC в трьох країнах колишнього СНД (Україна, Білорусь, Молдова) Джейсона Пеллмара, регіонального директора Світового банку в Східній Європі Арупа Банерджі.

Відбудеться представлення головних переваг програми реалізації механізму концесії в дорожній сектор.
Згідно з наданими даними ресурсів, які пов’язані з впровадженням пілотних проектів, першими зміняться наступні 6 доріг:

  • частина дороги М-03: Бориспіль – Полтава;
  • ділянку дороги М-06: Київ – Рівне;
  • маршрут Дніпро – Кривий Ріг – Миколаїв (М-04, Н-11);
  • маршрут від Ягодина до Ковеля і Луцька (М-07, М-19);
  • маршрут від Харкова до Дніпра і Запоріжжя (М-29, M-04, M-18);
  • ділянку дороги М-14: Херсон – Миколаїв.

Слід зазначити, що 26 серпня Кабінет Міністрів України затвердив впровадження нових змін до Порядку спрямування коштів державного дорожнього фонду, які передбачають компенсації концесіонерам або приватним компаньйонам концесійних виплат за робочу придатність автодоріг загального користування. Так само це стосується і інших відшкодувань відповідно до умов концесійної домовленості. Владислав Криклій вважає дане рішення серйозним етапом назустріч концесійних угод в дорожньому секторі.

Раніше, Криклій оголосив, що в нашій країні будуть передані 1500 км доріг у концесію. “За рахунок Світового банку розроблено попередньо техніко-економічне обґрунтування по 6 маршрутах, загальною протяжністю близько 1500 км. Розмір – приблизно 2 млрд доларів капіталовкладень. Готуємо за даними проектами ДПП”, – поінформував міністр.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...