Які «биті» моделі автомобілів краще не купувати, аби не переплачувати за ремонт кузова
14. 08. 2020

Які «биті» моделі автомобілів краще не купувати, аби не переплачувати за ремонт кузова

14. 08. 2020

Під час купівлі автомобіля більшість прагне вибрати якомога крутішу модель з набором сучасних функцій. Проте є певні моменти, яких варто уникати. Зокрема, не рекомендується зупиняти свій вибір на авто з алюмінієвим кузовом.

Купуючи нову автівку преміум-класу в автосалоні, мало хто замислюється над методами її ремонту. Більшість компаній навіть презентує алюмінієвий кузов у якості додаткової переваги.

алюминевый кузов

Проте зовсім по-іншому йдуть справи з машинами, які викупили для подальшого відновлення після аварії. Такі легко можна знайти майже на кожному аукціоні в США. Ремонт алюмінієвих деталей може стати справжньою проблемою для власника такого автомобіля:

  • Алюмінієвий сплав рихтується інакше, ніж сталь.
  • Заміна легкосплавних деталей вимагає використання різноманітних технологій – близько 14 різновидів з’єднань, серед яких є і болти, і клей, і заклепки, і зварювання тертям.

алюминевый кузов

Отож, розгляньмо найбільш популярні моделі авто з алюмінієвим кузовом із американських аукціонів «битих» машин:
Audi A6 – авто, родом із четвертого покоління седану індексу С7, що випускали впродовж 2011-2018 років. З алюмінієвого сплаву виготовлені наступні елементи: передня та задня частини лонжеронів, литі опори підвіски, дверцята, передні крила, капот, багажник та задня полиця кузова. Все інше виготовлено з 2-х сортів сталі.

Audi A8 – модель, що обладнана повністю алюмінієвим кузовом, включаючи силовий каркас. Проте, генерація D5, яку почали випускати у 2017 р., має кузов, виготовлений на 40% зі сталевого сплаву.

Audi Q5 – перше покоління кросоверів, що випускалися протягом 2008-2016 років. Вони майже не мають алюмінієвих деталей, за виключенням капоту і дверцят багажника. Але машини, що зійшли з конвеєра після 2017 року уже мають алюмінієвий передній підрамник та деякі елементи підвіски.

Audi Q7 – модель першого покоління, що вироблялася протягом 2005-2015 років, з легкосплавними дверима багажника і поперечним підрамником задньої підвіски. Авто, що випускалися з 2015 року (друге покоління), містять уже близько 41% алюмінієвих елементів у складі кузова. Зокрема, це стосується передніх та задніх лонжеронів, дверей, боковин тощо.

Audi Q8 також має чимало деталей з алюмінієвого сплаву як спереду, так і ззаду кузова. Деякі із них суцільнолиті, що робить ремонт ще складнішим. Дане ускладнення – особливість усіх моделей, згаданих вище.

BMW 5 – генерації E60, що випускалася протягом 2003-2009 років, має передню частину кузова (лонжерони, опорні чашки підвіски, моторний щит) з алюмінієвого сплаву, а всі інші компоненти – сталь. Серія F10 (2010-2016 роки) обладнана алюмінієвими кріпленнями передньої підвіски, капотом та дверима. BMW 5 G30 обладнана алюмінієвими передніми та задніми лонжеронами, опорними силовими елементами підвісок, дверцятами, капотом, кришкою багажника, дахом та передніми крилами.

BMW 7 серії G12 (уперше зійшла з конвеєра у 2015 році) має передню і задню силові частини, чашки підвісок, дверцята з алюмінію. Проте все інше виготовлено зі сталі. У складі окремих деталей є навіть карбон.

Chevrolet Corvette генерації С7 (2014-2019 років випуску) має алюмінієвий каркас, але з карбоновим обвісом, що дещо спрощує процес ремонту.

Porsche Panamera (2009-2016 рр.) обладнаний алюмінієвими лонжеронами передка, капотом, лядою багажника та дверима з алюмінієвого сплаву. Навіть більше – «телевізор» радіатора і рамки дверей виготовлені із магнієвого сплаву, а тому їх не можна варити, тому що це може спровокувати пожежу. Нова серія, випуск якої розпочали ще 2016 року, має повністю алюмінієвий корпус. Виняток становлять лише боковини та деталі днища.

Porsche Cayenne – модель другого покоління (2010-2018 років випуску) з легкосплавним капотом та внутрішніми рамками дверцят. Серія, яку випустили з 2018 року, має лише сталевий моторний щит і окремі силові елементи днища. Усе інше виготовлено з алюмінію. На противагу цьому, Porsche Macan з алюмінієвого сплаву має лише капот і кришку багажника.

Tesla model S є найдорожчою моделлю Tesla, яка випускалася з 2012 р. Її базу складає алюмінієва рама. З алюмінієвого сплаву також виготовлені силові елементи підвіски і зовнішня сторона кузова. Схожу структуру має також кузов Tesla model X, яку випустили у 2016 р.

Tesla model Y – нова модель Tesla, що зійшла з конвеєра у 2020 році. Не дивлячись на новизну випуску, із закордонних аукціонів до України вже надходять машини, «биті» в результаті ДТП. Це відносно непоганий варіант, оскільки машина складається з відносно невеликої кількості алюмінієвих частин: пороги, передні лонжерони і величезне лите з’єднання задніх колісних арок, задніх лонжеронів та поперечин між ними.

Читати також: МВС вирішило ускладнити ввіз автомобілів в Україну

Проте, не варто вважати, що елементи з алюмінієвого сплаву у складі кузова – вирок. Це зовсім не так. Достатньо знайти майстра, який розбирається у технологіях роботи з крилатим металом. Врешті, на аукціоні «бите» авто можна купити значно вигідніше, навіть якщо врахувати вартість подальшого ремонту. Головне –  проконсультуватися зі спеціалістом, щоб той підтвердив, що машина не має серйозних пошкоджень та він зможе все відновити.

алюминевый кузов

Хочемо також зазначити, що останнім часом усе більша кількість виробників потроху відмовляються від алюмінієвих елементів. До прикладу, компанія Audi, яка інтенсивно використовувала алюміній в якості конструкційного металу, усе більше надає перевагу високоміцній сталі.

Проте, найновіші серійні моделі випускають з елементами з магнію та карбону (вуглепластику).

Насамперед, при виборі вживаного автомобіля, ми рекомендуємо звертати увагу на те, скільки коштів та сил доведеться витратити на його ремонт.  Особливо, на цьому варто концентрувати увагу, якщо йдеться про кузов – основу всього авто. Навіть, якщо алюмінієві елементи не пошкоджені, зважайте, що вони можуть зламатися уже у ваших руках, а тому заздалегідь прорахуйте перспективи майбутнього ремонту. Це важливо, оскільки ремонтувати алюмінієві елементи авто у неофіційному сервісі – справа нелегка, а тому і недешева. Навіть не кожна офіційна компанія в Україні може за це взятися.
Читати також: як здійснити техогляд автомобіля

Новини
Всі новини
Техогляд Суми Техогляд Суми

Пройти техогляд транспортного засобу (ТО авто, ОТК) у Сумах ви можете...

Техогляд Рівне Техогляд Рівне

Пройти техогляд транспортного засобу (ТО авто, ОТК) у Рівному ви можете...

Техогляд Харків Техогляд Харків

Пройти техогляд транспортного засобу (ТО авто, ОТК) у Харкові ви можете...

Новини
Всі новини
Техогляд Суми Техогляд Суми

Пройти техогляд транспортного засобу (ТО авто, ОТК) у Сумах ви можете...

Техогляд Рівне Техогляд Рівне

Пройти техогляд транспортного засобу (ТО авто, ОТК) у Рівному ви можете...

Техогляд Хмельницький Техогляд Хмельницький

Пройти техогляд транспортного засобу (ТО авто, ОТК) у Хмельницькому ви можете...