
Іспанський бренд Cupra планує вийти на ринок США: чим здивують американців
Cupra — це молода іспанська автомобільна марка, яка ще кілька років тому була лише спортивною лінійкою машин у компанії SEAT. Але з 2018 року вона стала самостійним брендом і стрімко набирає обертів. У перший рік продажів компанія реалізувала близько 14 тисяч авто, а вже у 2024 році — понад 248 тисяч.
Особливість Cupra — у стильному дизайні, спортивному характері та доступнішій ціні в порівнянні з преміум-брендами. Компанія хоче зайняти нішу між масовим Volkswagen та дорожчим Audi.
Наразі Cupra продає свої авто в Європі, Австралії та Мексиці. А до кінця десятиліття планує стартувати і в США. Старт буде поступовим — спочатку у великих прибережних штатах, таких як Каліфорнія, Флорида, Нью-Йорк. Cupra не буде продавати авто напряму, як Tesla, а відкриє власні автосалони.
Американцям запропонують дві моделі вже в перший рік після запуску. Найбільш ймовірні — це кросовер Terramar (будується на тій же платформі, що й Audi Q3) і електрокар Tavascan (подібний до Volkswagen ID.4, з запасом потужності до 335 к.с.).
Компанія також розглядає варіант створення більшого позашляховика спеціально для американського ринку. Його можуть збирати на одному з заводів Volkswagen у Північній Америці.
Cupra має амбітну ціль — вийти на рівень 100 тисяч проданих авто щороку у США. Але навіть з підтримкою концерну Volkswagen це буде непросто. Бренд поки що майже невідомий у США, тому доведеться добре попрацювати над рекламою та впізнаваністю.