Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Hyundai Elexio — новий електрокросовер, створений спеціально для Китаю
09. 05. 2025

Hyundai Elexio — новий електрокросовер, створений спеціально для Китаю

09. 05. 2025

Компанія Hyundai офіційно презентувала свій перший електромобіль, розроблений виключно для китайського ринку — Hyundai Elexio. Новинка створена в межах спільного підприємства Beijing Hyundai, яке об’єднує південнокорейський автоконцерн та китайську компанію BAIC.

Стильний дизайн і нова оптика

Elexio отримав виразну зовнішність із гладкими лініями кузова, світлодіодними елементами по всій ширині передньої і задньої частини авто та фірмовим «кубічним» візерунком у фарах. Особливості дизайну включають скульптурні колісні арки, динамічний профіль із затемненою стійкою D та візуальні елементи, подібні до моделі Hyundai Nexo.

Технічна база

Хоча точні технічні характеристики ще не оприлюднено, згідно з інформацією з профільних джерел, Elexio побудований на платформі E-GMP з 800-вольтовою архітектурою, яку вже використовують моделі Ioniq 5 та Ioniq 6. Така система дозволяє швидке заряджання: з 30% до 80% за приблизно 27 хвилин на швидкісній зарядній станції.

Крім того, очікується, що запас ходу моделі складатиме до 700 км за китайським циклом випробувань (який є менш суворим, ніж європейський WLTP).

Позиціонування моделі

Очікується, що Hyundai Elexio займе нішу між існуючими моделями бренду — Ioniq 5 та трирядним Ioniq 9. Це дозволить компанії посилити свою присутність на найбільшому в світі ринку електромобілів — у Китаї.

Більше інформації про комплектації, інтер’єр та ціну Hyundai обіцяє оприлюднити пізніше у 2025 році.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...