Ford запускає технологію прослуховування в авто для показу персоналізованої реклами
Американський автовиробник Ford працює над технологією, що дозволить прослуховувати розмови пасажирів у автомобілях для показу персоналізованої реклами. Згідно з патентною заявкою, нова система буде використовувати дані розмов, GPS та історії мобільних пристроїв, щоб надавати водієві та пасажирам рекламу, що відображається на екранах в салоні автомобіля. Це дозволить показувати оголошення відповідно до поведінки користувачів, їх місця розташування та швидкості руху.
Основна ідея полягає в тому, що реклама може змінюватись залежно від контексту. Наприклад, якщо автомобіль перебуває поблизу торгового центру, водію можуть пропонувати рекламу магазинів або кафе поблизу. Якщо автомобіль застряг у пробці, система може показувати більше оголошень, користуючись моментом. Ford також заявляє, що користувачі зможуть контролювати цю функцію і, за необхідності, вимикати її. Безпека при цьому буде врахована – реклама не з’являтиметься під час руху, щоб не відволікати водія.
Технологія збирає і аналізує дані для оптимізації показу реклами, що викликає питання щодо конфіденційності. Однак Ford обіцяє, що система працюватиме у відповідності до місцевих законів і пропонуватиме можливість відключення реклами, якщо це небезпечно або небажано. Імовірно, компанія запропонує варіанти з підпискою, що дозволять позбутися реклами, подібно до багатьох інших медіаплатформ.