Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Ford Escort RS Cosworth 1993 року: Легенда ралі з потужним двигуном
13. 01. 2025

Ford Escort RS Cosworth 1993 року: Легенда ралі з потужним двигуном

13. 01. 2025

Ford Escort RS Cosworth, випущений у 1993 році, став важливим етапом у розвитку спортивних автомобілів, створених для ралі. Ця модель була розроблена з урахуванням вимог до участі у чемпіонаті світу з ралі (WRC). Всього було випущено 2500 одиниць цієї моделі для забезпечення необхідної кількості автомобілів для подальшого допуску до змагань.

Escort RS Cosworth оснащений 2.0-літровим турбованим двигуном потужністю 224 к.с. на 6250 об/хв, що дозволяє розганятися до 100 км/год за 6 секунд. Автомобіль використовує систему повного приводу з віссю, що передає 34% потужності на передні колеса та 66% на задні, забезпечуючи відмінну стійкість та маневреність. Особливістю двигуна є турбонаддув Garrett T3 з додатковим компресором, що дозволяє покращити потужність при низьких і середніх обертах.

Щодо керованості, Ford Escort RS Cosworth демонструє високі результати завдяки потужним газовим амортизаторам і шинам 225/45ZR-16. Це дає йому неймовірне зчеплення з дорогою навіть при високих швидкостях. Водночас, рульове управління на 2,45 обертів від упору до упору забезпечує відмінну  точність, дозволяючи виконувати різкі маневри без втрати контролю.

Особливістю цього автомобіля є його здатність стабільно проходити повороти на високих швидкостях без значних коливань, що робить його ідеальним для ралійних трас. Водночас його гальмівна система, з дисковими гальмами без втрати ефективності, дозволяє зупинятися на потрібному моменті навіть після важких навантажень.

Escort RS Cosworth став одним з найуспішніших автомобілів для Ford в світі ралі, зокрема завдяки відмінним результатам, яких досягли водії Мікі Біасіон і Франсуа Делекур у чемпіонатах WRC. Це авто знову і знову підтверджує свій статус як класика спортивного автопрома 90-х років, залишаючи слід в історії автоспорту.

Новини
Всі новини
В Україні у серпні списали понад 2 тисячі авто: які моделі зникли з доріг В Україні у серпні списали понад 2 тисячі авто: які моделі зникли з доріг

У серпні 2025 року сервісні центри МВС зафіксували понад 2,1 тис....

Теоретичні іспити для водіїв: як відрізняються питання залежно від категорії прав Теоретичні іспити для водіїв: як відрізняються питання залежно від категорії прав

Майбутнім водіям варто знати, що запитання на теоретичному іспиті залежать від...

Турбомотор і масло: як правильно міняти, щоб уникнути дорогого ремонту Турбомотор і масло: як правильно міняти, щоб уникнути дорогого ремонту

Турбонаддув у легкових авто з’явився ще у 60-х роках, а в...

Новини
Всі новини
В Україні у серпні списали понад 2 тисячі авто: які моделі зникли з доріг В Україні у серпні списали понад 2 тисячі авто: які моделі зникли з доріг

У серпні 2025 року сервісні центри МВС зафіксували понад 2,1 тис....

Теоретичні іспити для водіїв: як відрізняються питання залежно від категорії прав Теоретичні іспити для водіїв: як відрізняються питання залежно від категорії прав

Майбутнім водіям варто знати, що запитання на теоретичному іспиті залежать від...

Експерти спростували популярні міфи про варіаторні коробки передач Експерти спростували популярні міфи про варіаторні коробки передач

Попри те, що варіатори (CVT) давно стали звичними у сучасних автомобілях,...