Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Ford Escort RS Cosworth 1993 року: Легенда ралі з потужним двигуном
13. 01. 2025

Ford Escort RS Cosworth 1993 року: Легенда ралі з потужним двигуном

13. 01. 2025

Ford Escort RS Cosworth, випущений у 1993 році, став важливим етапом у розвитку спортивних автомобілів, створених для ралі. Ця модель була розроблена з урахуванням вимог до участі у чемпіонаті світу з ралі (WRC). Всього було випущено 2500 одиниць цієї моделі для забезпечення необхідної кількості автомобілів для подальшого допуску до змагань.

Escort RS Cosworth оснащений 2.0-літровим турбованим двигуном потужністю 224 к.с. на 6250 об/хв, що дозволяє розганятися до 100 км/год за 6 секунд. Автомобіль використовує систему повного приводу з віссю, що передає 34% потужності на передні колеса та 66% на задні, забезпечуючи відмінну стійкість та маневреність. Особливістю двигуна є турбонаддув Garrett T3 з додатковим компресором, що дозволяє покращити потужність при низьких і середніх обертах.

Щодо керованості, Ford Escort RS Cosworth демонструє високі результати завдяки потужним газовим амортизаторам і шинам 225/45ZR-16. Це дає йому неймовірне зчеплення з дорогою навіть при високих швидкостях. Водночас, рульове управління на 2,45 обертів від упору до упору забезпечує відмінну  точність, дозволяючи виконувати різкі маневри без втрати контролю.

Особливістю цього автомобіля є його здатність стабільно проходити повороти на високих швидкостях без значних коливань, що робить його ідеальним для ралійних трас. Водночас його гальмівна система, з дисковими гальмами без втрати ефективності, дозволяє зупинятися на потрібному моменті навіть після важких навантажень.

Escort RS Cosworth став одним з найуспішніших автомобілів для Ford в світі ралі, зокрема завдяки відмінним результатам, яких досягли водії Мікі Біасіон і Франсуа Делекур у чемпіонатах WRC. Це авто знову і знову підтверджує свій статус як класика спортивного автопрома 90-х років, залишаючи слід в історії автоспорту.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...