Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Ferrari представила полегшену та потужнішу версію 296GTB – модель 296 Speciale
05. 05. 2025

Ferrari представила полегшену та потужнішу версію 296GTB – модель 296 Speciale

05. 05. 2025

Італійський автовиробник Ferrari показав нову модель — 296 Speciale. Це вдосконалена версія 296GTB, яка стала ще швидшою, легшою та аеродинамічно досконалішою. Авто вже повністю розпродано, а орієнтовна ціна в США може сягати пів мільйона доларів.

Що змінилося?

Інженери Ferrari змогли підвищити потужність двигуна — тепер вона складає 868 кінських сил, завдяки доопрацьованому бензиновому мотору V6 та покращеному електродвигуну. До того ж, знизили вагу авто майже на 60 кг за рахунок титанових деталей, карбонового кузова і полегшених турбін.

Машина отримала нову систему керування двигуном, яку розробили на основі технологій з Формули-1. Завдяки їй потужність використовується ще ефективніше, без шкоди для надійності.

Аеродинаміка і підвіска

Ferrari додала нові повітрозабірники, активний задній спойлер і вдосконалений дифузор, що збільшує притискну силу на високих швидкостях. Також покращили підвіску, зменшили кліренс, додали жорсткіші пружини й стабілізатори, що зробило авто ще стійкішим у поворотах.

Прискорення і швидкість

296 Speciale розганяється надзвичайно швидко — 402 метри долає приблизно за 9,5 секунди, а максимальна швидкість залишається на рівні 330 км/год. На тестовій трасі Fiorano новинка проїжджає коло на 2 секунди швидше за звичайну 296GTB.

Ferrari заявила, що авто створене для любителів екстремального водіння, але воно залишається комфортним для щоденного користування. Проте придбати новинку вже неможливо — всі екземпляри розкупили постійні клієнти бренду ще до офіційного анонсу.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...