ЕКСКЛЮЗИВНО: Hyundai скорочує лінійку двигунів внутрішнього згоряння і інвестує в електромобілі
Hyundai Motor Group скоротить кількість моделей двигунів внутрішнього згоряння в своїй лінійці, щоб вивільнити ресурси для інвестицій в електромобілі, повідомили Reuters.
Цей крок призведе до скорочення на 50% моделей, що працюють на викопному паливі і стратегія була схвалена вищим керівництвом в березні.
«Це важливий бізнес-крок, який, в першу чергу, дозволяє зосередитися на: електродвигунах, батареях, паливних елементах», – повідомляє джерело, не вказавши тимчасових рамок для плану.
Хоча Hyundai не сказав про свої плани по моделям двигунів внутрішнього згоряння, в четвер в електронному листі компанія повідомила, що прискорює впровадження екологічно чистих транспортних засобів, таких як автомобілі на водневих паливних елементах і електромобілі з акумуляторними батареями.
Hyundai додав, що спробує підвищити ефективність своєї лінійки автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння на ринках, що розвиваються.
Автовиробник додав, що він націлений на поступове розширення пропозиції акумуляторних електромобілів на ключових ринках, таких як США, Європа і Китай, з метою повної електрифікації до 2040 року.
Hyundai Motor Group, в яку входять Hyundai Motor Co, Kia Corp і Genesis, прагне продавати близько мільйона електромобілів на рік до 2025 року, щоб досягти 10% частки на світовому ринку електромобілів.
Зіткнувшись з посиленням цілей щодо викидів CO2 в Європі і Китаї, всі основні автовиробники прискорюють перехід на електромобілі.
Величезні витрати на розробку електродвигунів і збільшення запасу ходу автомобільних акумуляторів вже змусили деяких сказати, що їх дні інвестування в звичайні двигуни закінчилися.
Деякі автовиробники вже оголосили про плани повністю перейти на електричну енергію, наприклад, шведська Volvo, яка належить китайській Geely (GEELY.UL), заявивши, що зробить це до 2030 року.
Ford Motor Co (F.N) заявляє, що до тієї ж дати її модельний ряд у Європі буде повністю електричним.
Для Hyundai, яка разом з Kia входить в десятку провідних автомобільних концернів світу, цей крок особливо важливий, оскільки у компанії один з найширших діапазонів технологій двигунів і трансмісій в галузі.