Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Боржників ловитимуть прямо на дорогах
12. 10. 2021

Боржників ловитимуть прямо на дорогах

12. 10. 2021

За злісну несплату аліментів та комуналки тепер зупинятимуть на дорогах України. Минулого тижня запустили новий спосіб примусового виконання судових рішень боржників – «ефективний цифровий інструмент примусу боржників до виконання судових рішень».

Автомобіль боржника можуть зупинити та відповідно до судового рішення вимагати, щоби він розрахувався із заборгованістю прямо на місці . Якщо у нього немає грошей або він відмовляється платити, машину просто вилучають.

Цей проект є розробкою МВС України та Державної виконслужби.

Державна виконслужба долучила до стягнення боргів за послуги ЖКХ поліцію. Використовується база даних співробітників Міністерства внутрішній сил, за допомогою якої ідентифікують авто боржників прямо під час руху на дорозі. Віднині разом із поліцією патрулюють співробітники ДВС.

За словами замісника міністра юстицій з питань виконслужби, тепер електронна система розшуку автомобілів МВС підв’язана із системою ДВС і таким чином працівники обох відомств ведуть спільне патрулювання.

Вже за перші дні роботи такого проекту зібрали 64 тисячі гривень боргів за аліменти, 39 тисяч гривень перераховано на користь держави ЄСВ та 17 тисяч гривень штрафів із порушників ПДР. Два авто вилучено.

У кого немає грошей при собі, автомобіль вилучають та дають бланки із реквізитами куди боржники мають сплатити свої борги. У разі якщо переказ буде здійснено – автомобіль повертають.

Поки цей проект запущений тільки в п’яти областях, не називають в яких саме, але в подальшому планується розширити на територію всієї України, якщо проект виправдає ідею.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...