Детальний огляд Royal Enfield Bear 650 та Interceptor 650
Royal Enfield Bear 650 і Interceptor 650 – це важливі моделі в лінійці 650cc, які підходять для різних стилів їзди. Обидва мотоцикли обладнані 648-кубовим двоциліндровим двигуном, але Bear 650 вперше має двоходовий вихлоп, що підвищує обертовий момент до 56.5Nm, що на 4Nm більше, ніж у Interceptor.
Двигун і продуктивність
Bear 650 отримав вдосконалення в двигуні, що робить його більш підходящим для позашляхових умов, порівняно з більш міським Interceptor.
Шасі та підвіска
Хоча рама Bear схожа на раму Interceptor, вона посилена для легкого бездоріжжя. Мотоцикл оснащено передньою вилкою Showa USD і подвійними амортизаторами з більшою подорожжю (130 мм спереду, 115 мм ззаду), що покращує керованість на нерівностях.
Колеса та шини
Bear 650 має спицьовані колеса 19/17 дюймів з новими шинами MRF Nylorex, в той час як Interceptor обладнано 18-дюймовими дисками з шинами CEAT.
Особливості та технології
Bear 650 вперше в лінійці 650 Royal Enfield має TFT-екран з Bluetooth-з’єднанням, що дозволяє інтегрувати Google Maps. Також у мотоциклі встановлене повноцінне світлодіодне освітлення.
Розміри та вага
Bear важить 216 кг з висотою сидіння 830 мм і дорожнім просвітом 184 мм. Interceptor важить трохи більше — 218 кг, з нижчою висотою сидіння 804 мм і дорожнім просвітом 174 мм.
Royal Enfield Bear 650 призначений для тих, хто шукає пригоди та позашляхові можливості, тоді як Interceptor 650 підходить для класичного дорожнього стилю. Обидва мотоцикли мають свої унікальні переваги, що робить їх привабливими варіантами в лінійці Royal Enfield 650cc.