Чотири окремі бренди замість Jaguar Land Rover: що очікує дилерську мережу
Концерн Jaguar Land Rover та його дилерська мережа по всьому світу очікують масштабні трансформації, які охоплюватимуть бренди компанії.
Замість двох брендів, тобто Land Rover та Jaguar, концерн отримає назву JLR та чотири бренди.
В рамках стратегії Reimagine, бренд Land Rover буде замінено на три нові бренди: Range Rover, Defender та Discovery.
Крім того, молодші кросовери перейдуть на електротягу на основі нової суто електричної платформи EMA, на якій випускатимуться кросовери Discovery Sport, Range Rover Evoque та Range Rover Velar.
Jaguar також готується до масштабної трансформації, переходячи з преміум-сегменту до сегменту розкіші та повністю переходячи на електротягу.
Перша модель – великий седан класу GT – з’явиться у 2024 році на новій платформі JEA з запасом ходу 700 км.
Концерн Jaguar Land Rover готується до значної трансформації, що стосується не тільки їхньої дилерської мережі, але й брендів. Буде створено три нових бренди – Range Rover, Defender та Discovery, зникає бренд Land Rover.
Крім того, Jaguar повністю переходить зі сфери преміум-класу в сегмент Luxury і повністю переходить на електротягу.
Для кросоверів буде розроблена окрема платформа EMA, а для Jaguar – JEA. Обсяг виробництва Jaguar знизиться до 50 тисяч авто на рік, що не є значною зміною порівняно з нинішніми 62 тисячами.
Також планується зведення ролі дилерів до демонстраційної зони, пункту видачі та сервісного центру.
У майбутньому, до 2036 року, компанія повністю перейде на електричні двигуни.